Netwerk + wachtwoord

vbimport

Yo,

Ik heb Win 98 SE, en heb er pas een ethernetkaart ingegooid voor ADSL. Sindsdien vraagt de PC iedere keer als ik restart om een wachtwoord. Klik je gewoon op OK, gaat ie verder, maar ik wordt helemaal tierelier van dat schermpje..

Wie weet hoe ik dat weg kan halen?

even uit het hoofd…

Netwerkomgeving openen / en kiezen voor “Windows aanmelden” in het pull-down menuutje ipv “client voor netwerken” (laatste weet ik niet zeker) maar tis iig een puldown menu en vrij simpel om in te stellen.

gebruik es TweakUI en daar kun je automatisch je laten aanmelden zodat je geen naam meer hoeft in te geven en op ok te drukken :slight_smile:

het helemaal wegkrijgen gaat niet denk ik want dan heb je geen netwerkmogelijkheden meer

Laatste optie is het beste, je hebt immers een netwerk… Als je inlogt bij windows zijn er automatisch instellingen die veiliger zijn om permanent online te zitten…

Tweak doet dan gewoon die handeling voor je… easy dus//

Hmmz ff TweakUI downen dan maar heh :slight_smile:
Kon het iedere keer niet vinden, maar download.com zal het wel hebben niet?
astalavista.box.sk heeft ook vast wel een w8woordje: klaar :slight_smile:

En die 1e oplossing… …ik zie dat NERGENS staan :slight_smile: Maar toch bedankt!

Originally posted by jpschadde
[B]Hmmz ff TweakUI downen dan maar heh :slight_smile:
Kon het iedere keer niet vinden, maar download.com zal het wel hebben niet?
astalavista.box.sk heeft ook vast wel een w8woordje: klaar :slight_smile:

En die 1e oplossing… …ik zie dat NERGENS staan :slight_smile: Maar toch bedankt! [/B]

Op http://www.crazy-byte.com/download/ staat de win98 en win2k versie! op http://www.cracks.am staat een crack!

Wat een gedoe allemaal. Het kan veel simpeler. Klik met de rechtermuisknop op je netwerkomgeving. Dan zet je die pull down gewoon op Windows login (ipv Client for Microsoft Networks) en dan zorg je dat je geen wachtwoord hebt ingevuld. Dan vraagt hij voortaan nergens meer om.

Dat werkt alleen de 1e keer als je het netwerk op gaat, toch? Volgens mij blijft de melding komen als je ooit een w.w. hebt ingegeven… (weet ik niet zeker, euh?)

Originally posted by Marsz-=FX
Dat werkt alleen de 1e keer als je het netwerk op gaat, toch? Volgens mij blijft de melding komen als je ooit een w.w. hebt ingegeven… (weet ik niet zeker, euh?)

tis wat ik al eerder schreef en the_Matrix nog eens wat preciezer omschrijft, als je kiest voor “Windows aanmelden” dan laadt ut in 1 x door (password box leeg laten)

Originally posted by SoulShower
tis wat ik al eerder schreef en the_Matrix nog eens wat preciezer omschrijft, als je kiest voor “Windows aanmelden” dan laadt ut in 1 x door (password box leeg laten)

Ja…, dat begrijp ik (je eerste bericht is al duidelijk genoeg…) Alleen ik weet niet of, zonder password in te vullen, dezelfde netwerk protocollen geladen worden… Ik heb daar eens iets over gelezen in MSKnowledgebase… (en kennelijk weer vergeten hoe 't pcies zat… :wink: )

Maakt niet verder… Beide wegen leiden naar rome…

tweak if ya like…

Ik heb ook nog ff een link gemaild (jpschadde), vroeg je om… (heheh):stuck_out_tongue: