Netwerk onder de freakers

TJAAAAAAAAAA het kan …
Brinta logeert hier een paar dagen en dan moet de computer ook mee.Effe een netwerkverbinding gemaakt en gaan met die banaan.
Hier is het resultaat:

PS: modem gebruikers sorry namens ons:p

2 low-budget pc’s bij elkaar :wink:

2 low-budget pc’s bij elkaar

Tja je kunt ook goed zien wat erin die kasten zit.:stuck_out_tongue:

Ik dacht een pc van de aldi:p
Wat jij?

Ik zal je een kleine hint geven.

hoezo low-budget.:stuck_out_tongue:

achja met z’n tweeën bij elkaar, het is ‘een’ mannier om de online kosten te drukken :slight_smile: ben wel jaloers op de ruimte die je in je kast hebt :smiley:

heeeeej ik zie een plextor-schrijvertje

inleveren die handel :wink:

Toch een aantal leuke reacties maar zie nog niet wat jullie in huis hebben!!!:slight_smile:

Originally posted by Brinta
Toch een aantal leuke reacties maar zie nog niet wat jullie in huis hebben!!!:slight_smile:

Mijn PC heeft tenminste echte merkproducten en niet van die vage zooi die ik bij jou zie…

Daarbij, er is inderdaad nog erg veel ruimte in jouw kast.

Overigens mijn specificaties heb ik ooit al eens op dit forum gezet, zoekt en gij zult vinden.

Na personeelskorting heb ik in 2000 kleine 10k uitgegeven aan computerspullen… slechts 1 PC overigens :wink:

Dan is dat wat jij hebt staan definately low-budget :cool: :wink:

Originally posted by Da_Taxman
[B]

Na personeelskorting heb ik in 2000 kleine 10k uitgegeven aan computerspullen… slechts 1 PC overigens :wink:

Dan is dat wat jij hebt staan definately low-budget :cool: :wink: [/B]

hoeft niet hoor, je kan voor 10k ook een dure packard hell computer kopen met een slome p4 2-gieg ofzo en een duur 15" tft scherm waar je niet eens fatsoendelijk spellen op kan spelen of je kan je geld verstandig besteden en een home made athlon xp 1900+ bouwen voor de helft van het geld.

Originally posted by xian
[B]

hoeft niet hoor, je kan voor 10k ook een dure packard hell computer kopen met een slome p4 2-gieg ofzo en een duur 15" tft scherm waar je niet eens fatsoendelijk spellen op kan spelen of je kan je geld verstandig besteden en een home made athlon xp 1900+ bouwen voor de helft van het geld. [/B]

Als ik je zeg dat het een zelfbouw PC is dan…maar dan met merk componenten als (uiteraard) AMD, ASUS, Plextor)

En dan zit het, eerlijk is eerlijk, ook een groot deel in de randapparatuur :wink:

Originally posted by xian
[B]

hoeft niet hoor, je kan voor 10k ook een dure packard hell computer kopen met een slome p4 2-gieg ofzo en een duur 15" tft scherm waar je niet eens fatsoendelijk spellen op kan spelen of je kan je geld verstandig besteden en een home made athlon xp 1900+ bouwen voor de helft van het geld. [/B]

hoeft ook niet hoor, want je kunt KEI goeie onderdelen voor je puter kopen, die dan na een paar maanden alweer “verouderd” zijn, dan baal je KEIhard! Want dan flikker je die GF2 uit je PCI gleuf omdat je dacht daar nog wel voorlopig mee “voort” te kunnen en je alweer toe bent aan een snellere, of je wil perse niet langer wachten op 8 minuten cd brandtijd, maar de helft en die twijfels over je geluidskaart blijven vreten… waarom heb ik godsnaam ooit een handscanner gekocht? nu heb ik een hp5300, maar ben daar OOK weer niet “blij” mee, kortom… Ik WIL niet eens denken aan het geld wat ik gespendeerd heb aan puter en randapparatuur want daar word ik KEIziek van!

Waarom ik zo raar schrijf? Das simpel, kom hiermee alvast in de stemming voor de film die dinsdag wordt uitgezonden op m’n (bijna stukke) TV, namelijk “Life Of Brian”

Of je was er wel erg vroeg uit of de tijd van je camera stond niet goed, laten we het maar op dat laatste houden.
Maarja wel een beetje amateuristisch allemaal, als je je kast op je bureau hebt staan ga je em toch eigenlijk wel een leuk kleurtje geven enzo.:wink:

Maar om met een positieve noot terug te komen…wat je op je scherm hebt staan maakt een hoop goed :wink:

Maarja wel een beetje amateuristisch allemaal
Klopt helemaal!!!

Originally posted by Da_Taxman
[B]
Mijn PC heeft tenminste echte merkproducten en niet van die vage zooi die ik bij jou zie…

Daarbij, er is inderdaad nog erg veel ruimte in jouw kast.

Overigens mijn specificaties heb ik ooit al eens op dit forum gezet, zoekt en gij zult vinden.

Dan is dat wat jij hebt staan definately low-budget :cool: :wink: [/B]

Tax is showing off :smiley:

Is een beetje vijandige reply van je tax, had ik niet verwacht van je :wink:

wat je op je scherm hebt staan maakt een hoop goed

Dat hadden we express erop gezet want we wisten dat da_taxman komt reageren met botte opmerkingen.:stuck_out_tongue:

lol:)

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Originally posted by DaFox

Is een beetje vijandige reply van je tax, had ik niet verwacht van je :wink:

Hey, ik werd door een zekere persoon benoemd tot irritantste CD Freaker…dan mag ik toch wel terugkatten :wink:

ik vind het opzich wel komisch om te zien hoe die hd eronder vastgemaakt is alleen zou ik meer kiezen voor een vaste stuk in de vorm van een U zeg maar, in plaats van 2 losse stukken aan iedere weerszijde. Want je kan namelijk zo makkelijker de kans krijgen dat je schijf gaat schommelen.

Verders vind ik de waarde van een pc niet echt van belang zolang je der maar mee tevreden bent en ermee kan doen wat je wilt vind ik het opzich genoeg.

die schrijver van de rechter pc heb ik ook :slight_smile:

toevallig ook gekocht met de MyCom actie? 175 piekies?

Originally posted by psyduck
[B]ik vind het opzich wel komisch om te zien hoe die hd eronder vastgemaakt is alleen zou ik meer kiezen voor een vaste stuk in de vorm van een U zeg maar, in plaats van 2 losse stukken aan iedere weerszijde. Want je kan namelijk zo makkelijker de kans krijgen dat je schijf gaat schommelen.

Verders vind ik de waarde van een pc niet echt van belang zolang je der maar mee tevreden bent en ermee kan doen wat je wilt vind ik het opzich genoeg. [/B]

Tja ik moest wel wat. Ik had coooooolers gekregen voor mijn harde schijf en deze dingen passen er anders niet op.Dat zwarte geval onder die harde schijf is die cooler, is wel erg vet ding hoor je hoort hem bijna noooitt.Alleen als er weer eens een stofje in vliegt.
En die 2 losse stukken aan iedere weerszijde zijn wel stevig maak je daar maar druk.
En voor de rest ik word een beetje gek van al die scci en ide flat cables maar die heb ik wel redelijk kunnen weg werken waar een ander mens dus zijn harde schijf heeft liggen.
:smiley: