Netwerk kan niet filesharen

vbimport

hoi me host computer kan gewoon bestanden via msn kazaa enz downloaden en uploaden maar met me client computer kan dit niet ikgebruik het progie wingate wie weet hoe ik op de client computer ook kan filesharen via de www pages kan ik wel bestanden downloaden

greetz arjan

Zit er op je host een firewall??

geen idee niet dat ik weet nirt zo’n progie idegeval heb gewoon kabel van sonera

Mag ik je aanraden om Winroute te gebruiken! Dit progje is simpel in te stellen en ik heb het laatst zelf ook gebruikt voor me netwerk en ik had op de client binnen 5 min ICS!!!
Je moet natuurlijk zelf weten of je het gaat gebruiken maar ik mail je de lite versie nu wel even! :slight_smile:

Let wel even op dat je Wingate eerst eraf gooit voordat je Winroute gaat installen! (anders is het vragen op probs!)

wookie heeft gelijk, ik gebruikte eerst Avirt Gateway suite, maar ben nu overgestapt op winroute heel eenvoudig te configgen en het werkt retestabiel.

Ik kan nix anders doen dan Xian en Wookie gelijk geven.
Gewoon Winroute Pro gebruiken. Demo downloaden, crack zoeken op astalapasta
Had ik eerst ook (Zit ook bij Slownera) Nooit probs.

kan iemand me ff vertellen waar ik dit proggy kan downen?? en of het compatible is met xp op de host pc???

dank u

Originally posted by Tha_Stranger
[B]kan iemand me ff vertellen waar ik dit proggy kan downen?? en of het compatible is met xp op de host pc???

dank u [/B]

Te downloaden hier http://www.tinysoftware.com/home/tiny?s=978762117993228188A4&pg=download
http://astalavista12.box.sk/cgi-bin/robot?srch=WinRoute+Pro&submit=+search+
of het met Windows Xp werkt kan ik je helaas niet vertellen dat zul je dan even zelf moeten testen .

dank u hartelijk

snif snif werkt niet snif snif, zal wel weer 98 erop gooien op de host

Ehh… Ik heb het laatst bij een vriendin van me geinstalleerd onder xp en het werkt perfect, no probs!

En als je toch gaat reinstallen gooi er dan meteen linux op, dat heeft een ingebouwde www sharder! :slight_smile: