Netsupport School > Omzeilen?

vbimport

Hey peepz,

Bij ons op school hebben ze deze weken iets aan de beveiliging gedaan:( Dat is iets wat ze wel kunnen; de systeembeheerder is verder geloof ik niet zo heeeel snugger..
MAAR: Dit programma zorgt ervoor dat we tijdens onze saaie lessen geen boeiende dingen meer kunnen doen :wink:

Nou heeft Friedchicken, ook bij mij op school - die ook nog eens zo'n tweakermalloot is:( - bij Tweakers.net een post gezien ofzo over dit prog. Alleen de admins daar sluiten zo'n beetje alles; dus echt veel wijzer ben ik niet geworden..

Onderstaand is de link naar Tweakers, voor eventuele geinteresseerden; maar zijn er hier peepz die weten hoe je dit omzeilt?

http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/501307

Vraag 2 bij mij is - ik denk dat Da_Taxman wel een passend antwoord heeft - of dit wel mag? ALLES wat we doen wordt gemonitored; echt privacy heb je niet meer; of zegt de wet dat Privacy tot de deur van de school gaat :wink: ?

Alvast bedankt (voor het lezen ook :D)

Nou heeft Friedchicken, ook bij mij op school - die ook nog eens zo’n tweakermalloot is

zucht

het kan ook zijn dat ze zeggen dat ze alles bijhouden, maar dat het misschien ook gebeurt, maar niet naar gekeken wordt. want zelfs een niet snuggere systeembeheerder is duur… dus die kan beter het systeem werkend houden dan een beetje kijken of leerlingen wel aan de regels houden…

bij ons op de Havo staan op sommige compu’s msn, op andere niet…
hoe kan dat?

zelf ben ik niet echt geïntereseerd in het hacken van schoolcomputers. Zie er de lol niet echt van in.
En daar komt bij dat mijn tijd erg duur is (net als die van een zakenman :wink: vind ik wel iets goeds hebben :))

http://neworder.box.sk/showme.php3?id=5669

Dat is toch niet zo moeilijk.

Net op school valt heel makkelijk uit te schakelen alleen komen de leraren altijd zeiken als ik dat doe.

STAPPEN
1)
c:\Program Files\Net op School\Student
2)
Nstdw32.exe aanklikken
3)
De rest spreekt voor zich!

Originally posted by drcrash
[B]Dat is toch niet zo moeilijk.

Net op school valt heel makkelijk uit te schakelen alleen komen de leraren altijd zeiken als ik dat doe.

STAPPEN
1)
c:\Program Files\Net op School\Student
2)
Nstdw32.exe aanklikken
3)
De rest spreekt voor zich! [/B]

En als die dirs nie bestaan :smiley: ?

Je moet ff een taskmanager instaleren. (Ik gebruik op school altijd appswatch.)

Dan moet je ff in die lijst kijken die er staat en dan moet je ff een vinkje voor zetten en dan op kill proces klikken. Dit werkt echt perfect.

to: Jpschadde

je moet toch altijd een client hebben op de pc’s anders kan zo’n leraar niet inloggen, het is toch niet zo moeilijk om die te vinden…
anders gebruik je toch gewoon de search optie in start

Originally posted by drcrash
[B]to: Jpschadde

je moet toch altijd een client hebben op de pc’s anders kan zo’n leraar niet inloggen, het is toch niet zo moeilijk om die te vinden…
anders gebruik je toch gewoon de search optie in start [/B]

Bij ons op school is het zo dat alles op de server staat, en als je dan niet weet waar je moet zoeken dan kun je heel lang zoeken.

ja , maar de leraaren moeten toch inloggen op de client computers… en deze client computers moeten toch echt een proggie draaien anders kunnen ze niet inloggen… Of je moet
Thin Clients hebben maar dat hebben jullie vast niet op school.

Wat ik je wel ken vertellen is dat taskmanager is te openen. Maar enkele running programs ken je niet quiten… :frowning:

Mjah friedchicken rulez :wink:

Maar hoe de hell dat kloteding nou af te sluiten is :’(

Da_Taxman; kan je geen juridische procedures ondernemen :wink: ?

Wat ik dus doe is het volgende:

Ik start die taskmanager dus (in dit geval een ander programmaatje omdat het niet met de taskmanager wil die in windows ingebouwd zit. Gewoon ff zoeken op download.com).
Hierna kijk ik in de lijst met programma’s die gerunt worden. (Ik gebruik het programma Appswatch, hierbij kun je namelijk precies zien in welke directory het gerunde programma staat) Bij ons op school worden er dan twee programma’s gerunt die in een map student staan.
Hier zet ik dan bij allebei een vinkje voor en klik dan op “kill process” dan nog ff op “refresh list” klikken en kijken of ie inderdaad is afgesloten.
En dan ben je klaar.

Nog een leuk trucje, als je dan ook nog het teacher gedeelte kunt vinden dan kun je het zelfde doen als de leraar nadat je bovenstaande handelingen hebt uitgevoerd, want dan vraagt ie niet meer om een wachtwoord.

Kzat laatst bij ons in dos op school ff naar de Z: disk te kijken.
Novell rommel is dat.
zag ik een exe staan van passwd.exe.
ff geopend:

Enter your new password:

Password changed..

roelt =)