NET OP SCHOOL help

hallo,

Bij ons op school staat er zo’n programma dat net op school heet ( zéér irritant) vooral als je geen w8woord nodig hebt om op de docenten account te gaan :a :a .
En dan ben ja natuurlijk bezig aan en belangrijk werkje terwijl je computer wordt overgenomen of afgesloten door een andere medestudent.

Nu is mijn vraag is er een manier om het wachtwoord te kraken of om het gewoon op een (simpele) manier uit te zetten.

Het zit namelijk goed in het systeem genesteld een nieuwe acoount aanmaken werkt niet, de services uitschakelen werkt ook niet, en deinstalleren al zeker niet.
Bovendien zijn er nog een bijkomende problemen.

Deep Freeze zorgt ervoor dat bij een reboot alle wijzigingen, installaties, … terug weg zijn het houdt de computer altijd in dezelfde toestand en ik kan namelijk niet op de administrator account :stuck_out_tongue:

ik heb al een forum gelezen dat ik ga uittesten maar ik wil gewoon het wachtwoord weten en eventueel een manier om iemand naast mij een poets bakken in zin op wraak :bigsmile: :bigsmile: :cool:

Dus, wij moeten jou gaan helpen om het schoolnetwerk te verzieken, wraak te nemen en meer te kunnen dan je eigenlijk mag op andermans eigendom.

Lijkt er wel op, wat houdt je tegen? :bigsmile:

Nee het probleem is dat op de docentenaccount geen paswoord staat ingesteld en sommige leerlingen maken daar wel eens misbruik van.
Ik wil gewoon het wachtwoord weten zodat ik de klas kan verlaten en ik niet meer kan gestoord worden door mensen die denken dat ze de leukste thuis zijn.

succes met een wachtwoord vinden als er geen opstaat :confused: :confused: :confused: :cop: :cop: :cop:

LOL het werkt met 2 verschillende dingen een docent die alles kan en een client die moet luisteren en die wil ik net af die client omdat je op de docent zo maar opkunt (zonder paswoord dus).
maar de client is wel beveiligd dusjah unfair :sad:
Ik heb al eens geprobeerd met net-op-helper maar die is door de docent uitgeschakeld, verwijderen IMPOSSIBLE, :a :a :a

edit: het is niet echt een wraakactie ik wil gewoon niet gestoord worden als ik schoolwerk doe, het is niet grappig als iemand anders vanuit een andere computer met je muis begint te klikken of je pc zelfs afsluit zonder dat je iets kan doen

ok, het is soms wel mogelijk dus.

probeer dit eens:
druk gewoon op ctrl+ alt + DEL klik dan op taakbeheer en dan moet je alle netop programma’s beeindigen.

werkt dat niet of is het geblokkeerd:
doe dan dit: start windows verkenner ga naar C:\WINDOWS\SYSTEM32\ start daar: lusrmgr en maak daar een administrator account aan.

zoek dan in diezelfde map naar: taskmgr en start hem als je pas aangemaakte administrator account, dan kun je netop zo beeindigen net als voorgaand.

werkt dit niet (kun je niet in verkenner komen?)
ga dan word starten, klik op help, wordperfect help, kies dan prompt / shell (licht aan je word versie geloof ik) klik op demo starten.
als je dan in opdrachtprompt bent typ dan in: “explorer C:\WINDOWS\SYSTEM32” (zonder aanhalingstekens)
dan doe je het voorgaand.

soms wil het ook nog wel eens lukken om iets te starten als je in word op openen klikt, maar dat moet je maar zelf uitvogelen

BEDENK GOED DIT HEEFT MIJ EEN BAN VAN 4 WEKEN OPGELEVERD EN ALS IK HET WEER ZOU DOEN ZOU IK VOLLEDIG VAN SCHOOL WORDEN GETRAPT, GEBRUIKEN OP EIGEN RISICO.

MVG. Gerard