Nero versus de rest

vbimport

Hallo,

Als nieuwkomer in dit(goede)forum zou ik graag willen weten of ik met Nero het beste en meest uitgebreide brand programma heb.
Je leest nl.zoveel over verschillende programma’s dat je,je soms afvraagt of er een programma is waar je alles mee kunt.
Heb ik met de (laatste) versie Nero een goed programma ? of is er niet echt 1 de beste ?

Alvast bedankt

Welkom op ons mooie forumpje,

Met nero heb je echt een goede keus gedaan, alleen er zijn meerdere goede progs.

Het ligt aan de ondersteuning van je fikapparaat of een progr er goed mee over weg kan…

Daarom is het moeilijk te zeggen welk prog het beste is.

Dan ligt het er ook nog eens aan wat voor “gewone” cddrive je hebt, qua ondersteuning.

Nu erg in opspraak is clone cd, die erom bekent staat cd-roms met copy prot zo te branden dat de prot mee wordt gefikt.

Maar met nero kom je een heel eind, advies van iemand die ook graag alles wel wou uitproberen: Never chance a winning team!

als 1 prog je bevalt en het geeft je weinig onderzetters[coasters] dan moet je niet overstappen naar de vijand.

====
i heb gespoken.

R-N

Ps hou de regels van het board aan!

zal ook effe dit zeggen NOOIT MEER DAN 1 BRAND PROGRAMMA OP JE PC ZETTEN dat geeft vaak conflicten…

En als je de software delete doe het dan met uninstall in configuratie scherm (maar dat wis je natuurlijk wel) ook is het wel handig om ze gelijk met regedit uit het register te halen en de temporary files gelijk leeg te halen…

DIT ALLES VOORKOMT DAT ER NOG RESTEN VAN JE OUDE PROGRAMMA BLIJVEN ROND SLINGEREN OP JE PC ZODAT JE SPIEGELWAND IN DE WC NIET AL TE GROOT WORDT…

Okay,

Bedankt voor de reaktie Ruff-Next_Gangsta en Drcrasch, heb ik dus toch een goede keus gemaakt.