NERO probleem ! Audio!

vbimport

ik selecteer de optie BURN audio
dan kan ik met drop en draw de audio files slepen naar het vak dat hij gaat fikken.
ik druk dus in het "selecteer vak van audio files" op select all , dan selecteert hij 13 songs,dan sleep ik die naar het burn vak en hij zet er maar 3 in!
Hoe komt dat hij moet er toch 13 in zetten!
ik heb het 1 per 1 ook geprobeert maar na 3 lukt het niet meer!

Heb je ook Easy CD Creator geïnstalleerd staan?

Ik heb dat probleem ook ooit gehad, laag aan de combinatie Easy CD Creator en Nero, met name Direct CD.

Je kunt of Adaptec deïnstalleren, of een bootmenu downloaden bij Nero (ik geloof dat ze die nog wel ergens hebben).

Als je echt wil kan ik wel op zoek gaan in mijn e-mail archief of ik de support mails nog kan terugvinden van Ahead.

Da_Taxman

Thanks taxman
ik zou graag dat bestand hebben kun je het doormailen naar kenvanhuffel@pandora.be

heb het net gezocht, maar ik kan het niet terugvinden. Heb al mijn harde schijven doorzocht. Ben teruggegaan naar 19-4-1999 in mijn mailarchief.

Kijk anders op www.ahead.de of daar ergens het bootmenu staat. Ik weet mij te herinneren dat het ooit op hun site gestaan heeft.

Da_Taxman

Om op Da_Taxman z’n antwoord in te gaan, hier heb je de preciese link:

ftp://ahead.xyrid.com/pub/directcd.zip

Zelf gebruik ik dit ook en sindsdien geen problemen meer.

thanks guys

och dat ligt zeker niet aan easy cd creator en nero dat die tegenwerken

mijn systeem
easy cd creator 3.01
easy cd creator 4.02
nero burning 4.0
nero burning 5.0
clone cd 2.0.1.5
cdrwin 3.8
en easy cd pro

allemaal op 1 pc geintstalleerd
en ik kan kiezen met welk progie ik een copie maak
dat is allemaal geen probleem
maar ik verkies natuurlijk cdrwin boven die easy cd creator 4 ( laat staan 3.01)

Inclusief Direct CD?

Dat is vaak de oorzaak van de problemen. Packet CD van CeQuadrat levert eveneens problemen op.

Easy CD Creator zelf is niet zozeer het probleem.

Da_Taxman

ik heb ook nog nooit problemen gehad met nero en Direct CD maar je moet dan wel eerst nero installeren en dan pas easy cdreator
staan altijd samen met nog wat andere cdr software op mijn HD.