Nero MP3 plugin zever

vbimport

hoe kan ik MP3 albums met nero burnen, maar dan wel dat ie dat automatisch omzet naar wave zodat ik ze in mijn cd speler kan afspelen.

kan iemand me helpen ?
waarschijnlijk heb ik MP3 plugin ofzo nodig en waar vind ik dat ?

Kijk hier eens (gebruik ‘Nero AND MP3 AND audio’ als invoer)

Je selecteert gewoon de audio tab in Nero (dat je een audio cd wilt maken) en daar sleep je de MP3 nummers die je wilt branden naartoe. De nummers worden automagisch omgezet zonder dat je daar verder iets voor hoeft te doen…

Echt een Janetje he die Cyberbert :stuck_out_tongue:

Ff verplaatst :wink:

Ennuh je kunt een mp3 gewoon naar je audio cd slepen in Nero… net alsof het een .wav is

Dit is standaard sinds nero 4.xxxxx (weet de versie niet meer…).

ik zou toch nog iets meer doen>>pauze’s tussen tracks op 0 zetten

Originally posted by Dee-ehn
[B]Ff verplaatst :wink:

Ennuh je kunt een mp3 gewoon naar je audio cd slepen in Nero… net alsof het een .wav is

Dit is standaard sinds nero 4.xxxxx (weet de versie niet meer…). [/B]

waarom heb je em niet meteen verplaatst naar het NewB forum? :stuck_out_tongue: :rolleyes:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

waarom heb je em niet meteen verplaatst naar het NewB forum? :stuck_out_tongue: :rolleyes: [/B]

Dat is Engelstalig… duh :wink:

Originally posted by Smart@$$

Dat is Engelstalig… duh :wink:

swaar ook ja…dan stel ik bij deze voor om of het SEARCHknopje groter te maken OF ook een newB-forum in gebruik te nemen! :stuck_out_tongue:

kzal het eens proberen zoals julie zeggen, maar julie zeggen als je het gewoon sleept zal ie dat automatisch omzetten, maar wat moet je dan doen als je WERKELIJK een MP3 cd dan wilt burnen ? want als ie dat automatisch omzet heb je een audio cd…

enfin das bijzaak

verder wil ik iedereen bedanken die gereageerd heeft!

Originally posted by CyBeRbART
maar wat moet je dan doen als je WERKELIJK een MP3 cd dan wilt burnen ? want als ie dat automatisch omzet heb je een audio cd…

Even logisch nadenken…audio tab = audio cd
Hoe kun je dan een MP3 CD maken als je weet dat MP3 gewoon data is…?

Heel juist, je selecteert ISO/CDROM
Je maakt dan gewoon een data cd zoals een backup van je harde schijf…

En speciaal voor Cyberbart de Belg, je kunt onderin aan de balk zien of je met audio of met data bezig bent…
Als je met audio bezig bent is de schaalindeling in minuten en anders in aantal Megabytes…

Sorry voor de sarcastische ondertoon, voelde me een beetje in een ‘Louis van Gaal in een interview’-bui vandaag :wink: