Nero instellingen

vbimport

Wie kan mij de instellingen van NERO vertellen, zodat ik een perfect 1:1 gebrande CD krijg??
Ik wil de CD dan wel zo branden dat ik hem niet met een of andere SafeDisk Patch moet spelen.
Wat ik dus bedoel te zeggen is dat ik gewoon een origineel gebrande CD wil branden van MIDTOWN MADNESS ik heb hem al origineel, maar ik moet hem voor iemand branden.

Wie mij deze informatie kan geven, alvast bedankt.

Copyman!

Ik weet niet of dat gaat. SafeDisc is alleen te kopieren met CloneCD, als je brander dat ondersteunt… Ik heb wel een patch voor je op mijn site met uitleg. Werkt perfect. Geen CD meer nodig om te spelen…

URL: http://members.quickonline.nl/~gamefreak

Kijk dan bij Cracks en Patches!

Greets

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Gamefreak_cd_copy:
[b]Ik weet niet of dat gaat. SafeDisc is alleen te kopieren met CloneCD, als je brander dat ondersteunt… Ik heb wel een patch voor je op mijn site met uitleg. Werkt perfect. Geen CD meer nodig om te spelen…

URL: http://members.quickonline.nl/~gamefreak

Kijk dan bij Cracks en Patches!

Greets [/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Mijn kameraad kopieerd alles met NERO, maar die wil mij de instellingen niet vertellen.
Dus het kan wel. Maar hoe?

Copyman

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Copyman:
[b] Mijn kameraad kopieerd alles met NERO, maar die wil mij de instellingen niet vertellen.

Copyman

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

:A :B :C :E :F :G :H :I :J :K :L :M :N :open_mouth: :stuck_out_tongue: :Q :R :S :T :U :V :W :X :Y :Z

Lekkere kameraad dan!

[This message has been edited by Gamefreak_cd_copy (edited 13 April 2000).]

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Copyman:
[b] Mijn kameraad kopieerd alles met NERO, maar die wil mij de instellingen niet vertellen.

Copyman

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Trouwens Clone CD ondersteunt mijn brander niet…

Copyman

[b] Trouwens Clone CD ondersteunt mijn brander niet…

Copyman

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Maar als ik Clone CD open staat mijn brander wel in het programma.
Copyman…

Dat zegt niets. Kijk eens op de volgende URL voor een ondersteunde hardware lijst:
http://www.elaboratebytes.com/eb/hardware.asp

Ps. Als je een patch gebruikt voor een spel kun je deze wel branden met NERO. Misschien dat je kameraad dat zelf ook doet…

Mijn allereerste topic!

Hehehehe, gamefreak, ik denk dat uw site verwijderd is jong!
p)

Vreemd mannetje die Copyman…

ciao…

Probeer eens met overburning

Het is niet mogenlijk met nero een perfecte 1:1 copy te maken, en clonecd sucks.
Ik heb voor nero alle instellingen geprobeert het is gewoon niet mogenlijk een safedisk beveiliging gewoon te copieren, gewoon cracks downen van www.megagames.com

het is meshien lullig van mij maar dit
moet ik toch even kwijt iemand die zich zelf
COPYMAN noemt en dan nog niet eens de instellingen van nero weet is hij dan zijn “naam” wel waard

sorry Copyman niet persoonlijk bedoeld
groeten Seatboy

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by FuZzBaLll:
Hehehehe, gamefreak, ik denk dat uw site verwijderd is jong!
p)
<HR></BLOCKQUOTE>

Klopt, maar dit is al een hele oude topic (de eerste topic van Copyman die die zelf weer hot heeft gemaakt door te replyen) en nu gaat iedereen hier weer op reageren

Mijn site is inmiddels al lang weer online: www.gamefreakcdcopy.com

C Ya!

G@M3FR3@K

Gewoon ff een crack downloaden @ Gamecopyworld en dan fikken met Nero!
Is dat nou zo moeilijk?!

LaterS!