Nero en bin cue: hulp gevraagd

heb XP met Nero 5.5.5.1 en wil een bin cue branden. weet iemand hoe dat moet?
heb tot nu met ezcd creator of cdrwin gewerkt, maar nero kwam met nieuwe pc, dus wil graag ff proberen/

UTFS

tis hier al een paar keer meer besproken(maar trefwoorden zoals nero en cue bin komen hier nogal regelmatig voor) maar ik meende dat het was: File -> Burn Image en dan je cue file selecteren(dus het kan zijn dat je bestandstype moet aanpassen naar . omdat nero eigenlijk als image nrg gebruikt.

Durf niet zeker te zeggen of het zo was want ikzelf gebrui nero niet.

Originally posted by Da_Taxman
UTFS

UTFS?

Waar staat dat voor?

Use The Fucking Search?

Originally posted by Sorcerer
[B]

UTFS?

Waar staat dat voor?

Use The Fucking Search? [/B]
Denk het wel :wink:

UTFSYFM :smiley:

Use The Fcking Search You Fcking Moron

Originally posted by G@M3FR3@K
[B]Denk het wel :wink:

UTFSYFM :smiley:

Use The Fcking Search You Fcking Moron [/B]

UTFSYLNM

Use The Fucking Search You Lazy Newbie Mothafuckah!

Use The Fcking Search You Fcking Moron

Die durft nu nooit meer iets te vragen zonder de search button eerts te gebruiken.:wink:

Originally posted by Da_Taxman
UTFS

Z’n eerste post op dit forum en duplo1 wordt gelijk goed geholpen. (zo gaat dat op de freaks.):slight_smile:

Brinta.

Originally posted by Brinta
[B]

Z’n eerste post op dit forum en duplo1 wordt gelijk goed geholpen. (zo gaat dat op de freaks.):slight_smile:

Brinta. [/B]

hoezo off-topic gegaan deze thread.

Maar ik zeg dat alleen als ik weet dat het ook echt zo is. Mocht het niet zo zijn en ik heb het toch gezegd dan ben ik mans genoeg om mijn ongelijk toe te geven (komt niet vaak voor en als het dan een keer gebeurd maakt Domin8tor er gelijk een topic van… :smiley: )

Maar er staan tips en richtlijnen geformuleerd op dit forum, daar wordt ook verwezen naar de zoekfunctie. Leuk dat er een nieuw persoon komt op dit forum, maar als je ergens nieuw bent, verdiep je dan eventjes in hoe alles werkt…lees de tips en richtlijnen, heb daar niet voor niets lang op gewerkt.

Maar er staan tips en richtlijnen geformuleerd op dit forum

Word waarschijnlijk niet gelezen door een newbie.
Kijk maar eens in vorige topics van newbies.
Vaak krijgen ze een reactie van gebruik de search button, ik moet er wel bij zeggen dat het ook vaak terecht zijn maar misschien weten ze niet eens hoe dat moet…:eek: :eek:

By the way nice to see you here again Brinta, I to begin to miss you here.:stuck_out_tongue:

Originally posted by Balkie
[B]

By the way nice to see you here again Brinta, I to begin to miss you here.:stuck_out_tongue: [/B]

Durf me hier niet zo goed te vertonen zonder avatar!!!

Originally posted by psyduck
[B]tis hier al een paar keer meer besproken(maar trefwoorden zoals nero en cue bin komen hier nogal regelmatig voor) maar ik meende dat het was: File -> Burn Image en dan je cue file selecteren(dus het kan zijn dat je bestandstype moet aanpassen naar . omdat nero eigenlijk als image nrg gebruikt.

Durf niet zeker te zeggen of het zo was want ikzelf gebrui nero niet. [/B]

idd, zo doe ik het ook altijd. Kostte me wel eerst 2 cd’s voor ik het ontdekte :mad:

aan alle vriendelijke mensen hier hartelijk dank voor de hulp,:Z

Je komt er wel zo zijn wij ook begonnen;)

Originally posted by duplo1
aan alle vriendelijke mensen hier hartelijk dank voor de hulp,:Z

Nou jah voor een deel heb je gelijk maar om nou meteen zo te beginnen lijkt me wat onnodig. Aangezien jij een probleem hebt die vrijwel meer mensen gehad hebben.

Aangezien je nieuw bent op het board en dus al langer had gezocht waarschijnlijk naar een antwoord. Lijkt het er dus eigenlijk meer op dat je zocht naar de meest makkelijkste weg en der zo liefst mogelijk zo mi mogelijk werk ervoor te verrichten. want als je namelijk zoekt op bijvoorbeeld google dan zie vind je op trefwoorden “Nero” “cue/bin” “burn” een hele hoop antwoorden waaruit te concluderen valt dat deze vraag in feite al vele malen beantwoord is op verschillende sites.

Maar nog mogen we ervanuitgaan dat je dan een iets andere versie hebt die misschien weer net iets anders is. Maar om het vervolgens anders ons wat makkelijker te maken heb je nieteens een richtlijn of ietsdergelijks geprobeert zodat we misschien weten wat er fout mag zijn.

Hetgeen wat je wel wil is dat je meteen een concreet goed antwoord krijgt.

Nu ben ik het wel met je eens dat het hier niet op de tweakers forum moet gaan lijken met telkens verwijzingen naar de search maar ik kan me bijvoorbeeld voor Da_Taxman wel inbeelden dat hij dit zo langzaam wel beu begint te worden om steeds in herhaling te vallen. Want opzich help hier zo’n beetje denk ik de meeste mensen hier. Terwijl jij hier komt en dus waarschijnlijk niet eens getracht hebt te kijken of het antwoord al ergens stond hier op het forum of elders op het net(je was immers nieuw en hebt dus ook deze site gevonden en als je hier al langer was als guest dan had je waarschijnlijk al het andwoordt geweten).

Maar om het makkelijker te zeggen als je misschien 5 minuten gespendeert had met zoeken op het net(of dit forum) voordat je deze vraag stelde had je het misschien al geweten. Maar dat had je er waarschijnlijk nieteens voor over en dan verwacht je ook dat iemand anders het op een presenteerblaadje komt brengen.

PS als je zoekt op gogle zie je ook dat het op meerdere sites wordt aferaden om CUE/BIN files te branden met nero(misschien verklaard dit dan ook waarom het misschien fout gaat en is het misschien wijzer om cdrwin of fireburner te proberen.

Originally posted by Balkie
[B]

Je komt er wel zo zijn wij ook begonnen;) [/B]

Bij mijn weten begon ik gewoon op 1 :slight_smile:

wel, jullie hebben gelijk natuurlijk, ik HAD eerst de search moeten proberen.
iedereen heeft zich nu kunnen afreageren en ik stel voor de discussie te sluiten?

mvg:)