Nero DVD geen cursor meer

vbimport

halli hallo!
Ik heb een week geleden een dvd brander gekocht. In het begin deed ik gewoon videobestanden toevoegen enzo. Tevens hield ik gewoon de default settings(achtergrond, knoppen en layout) Maar eergister heb ik dus gebruikt gemaakt van een van de functies van Nero om mijn dvd wat persoonlijker te maken. Ik heb bijvoorbeeld een liedje toegevoegd ( de theme song van de video), en ik heb een eigen achtergrond gebruikt ipv de saaie, nietszeggende achtergrond van Nero.

Als je bijna klaar bent om te branden, dan krijg je nog een soort van preview bij Nerovision Express. Hier komt het probleem. Ik weet niet precies hoe ik het moet beschrijven, maar het gaat ongeveer zo: Ik heb 3 bestanden op de dvd staan, elk met 3 hoofdstukken. Als je dan bijvoorbeeld bestand 3 wilt zien, dan druk je op --> op je afstandbediening. Op het scherm zie je dan de bestanden grijs worden ( geeft aan welk bestand geselecteerd is) Het probleem is nu dat ik geen ‘cursor’ meer heb. Als ik de dvd afspeel in de huiskamer zie ik niets dat aangeeft welk bestand/hoofdstuk ik aan het selecteren ben.

Ik heb gisteren weer iets gebrand. Ik had besloten maar weer gewoon alles eenvoudig te houden, geen audio file, geen persoonlijke achtergrond. En wat bleek? Alles deed weer zoals het moet. Dit is toch best wel vreemd. Niet?