Nero Burning Rom Probleempje

vbimport

Als nero een image file heeft gelezen vraag hij soms “continue with burn” waarom doet hij dat? Er is geen read error gegeven ofzo… is pas vanaf versie 4.zoveel dat ie dat doet… strange. please help. In de help file staat er ook niks over.

CU

Probeer de versie 5 eens
te vinden op www.cdrsoft.com

Heb ik ook soms last van, kan volgens mij geen kwaad. (wel vervelend).

Ik heb nero 5 geprobeerd, maar laat mij maar bij 4 blijven.

ik heb het soms ook met nero 5.03
ga je een cdtje fikken tijdens het eten, kom je terug moet je op ok drukken bah

voor de rest is nero top

Ik heb het ook wel eens gehad met 5.0.0.3. Toen wou ik een 701 MB bestand op een 700 MB cdr fikken, maar mijn brander ondersteunt geen overburnen… Toen zei NERO iets van: “Wilt u dat Nero de bestanden bijwerkt”. Ik drukte maar op je en voila, 701 MB gefikt op een cdr van 700 zonder problemen.

NERO rulez big time!

Op een 80-minuten cd past ongeveer 703 Mb, dat heeft niks met overburning te maken (stop maar eens een lege 80-min. cd in je brander en druk in nero op cd information)

ik gebruik nero 5.0.0.9
super! ik kan nu eindelijk 12x on the fly, ik haalde altijd maar 8x. Dat komt door de extra ram buffer, hij leest dan (bij mij) 35 mb extra van de cd en die buffer is genoeg voor het hele brandproces… die buffer loopt dus wel leeg om het zo te zeggen omdat de aanvoer niet genoeg is, maar de aanvoer is zo weinig niet genoeg dat door de extra buffer het net lukt…

maarja, dat op OK drukken is inderdaad klote… volgens mij ligt het eraan at je aan het multitasken bent ofzo…