Nero 5.5 (waar?)

vbimport

Wie weet waar ik de nieuwste versie van Nero (5.5) kan downloaden?

probeer het eens op www.cdr-warez.net
of
http://www.gamefreakcdcopy.com/

Ik denk dat dit een goede link voor je is.
What:
Nero Burning Rom v5.5.0.3 RETAIL

Serial:
S/N: 1500-2001-0027-0223-4909-7169

Where:
ftp://202.109.129.55/xitong/yingjian/Nero55.zip

Futureline (RoyAlty)

Helaas, op bovenstaande links is geen nero 5.5 (meer) te vinden.

Toch bedankt.

http://www.cdr-warez.net/data/nero5503p.zip

… en de sn hebbie al! :wink:

Op www.CDRSoft.net staat de ISO van Nero 5.5 :slight_smile:

FTP site werkt… ff ter informatie.

Gegroet.

hoe moet ik er dan in komen? lukt ook niet met WS FTP 6.6?!

Lijkt mij wel. Ik gebruik een of andere oudere versie van Cute ftp en hij begint gelijk te lopen. Moet er wel bij vertellen dat hij er bijna 1 uur en driekwartier over gedaan heeft om het te downen !!!

U-niq

Where:

Futureline (RoyAlty) [/B][/QUOTE]

ik heb gisteren nacht Nero55.zip volledig via deze site gedownload. Het duurt wel 1 half uurtje maar ik heb het nou . Ik gebruik gewoon Flashget en geen FTP program .

Ik krijg nada bij alle twee de links.

He guys, als jullie Nero 5.5 hebben log ff in op Kazaa en zet het online, dan kunnen we het allemaal downen. Lijkt me wel zo handig.

www.kazaa.com.

Tx

logisch dat je nul op je request krijgt. Bij de link van www.cdrsoft.net kunnen er maar max 15 users tegelijk. Dat zal dan bij die andere ook wel zo zijn. Tsja het blijven FTP’s. Hè.

Kheb Nero 5.5 er al een weekje of 3 a 4 ofzow opstaan en ik moet zeggen dat het een heel erg fijn gelikt programmatje is… niet dat de veranderingen schokkend zijn, maar toch is het er behoorlijk op vooruit gegaan. Keep it up, Ahead!

Originally posted by Wookie
[B]http://www.cdr-warez.net/data/nero5503p.zip

… en de sn hebbie al! :wink: [/B]

Ik wil niks zeggen hoor verder, maar deze link doet het prima! 12mb!!!

Weirdo geen probleem.
Zeg maar wanneer je op Kazaa zit en ik ben er ook. Zal hem hernoemen hoe je het maar wil.

Ik hoor het wel.

U-niq

Bedankt U-niq, maar ik heb hem inmiddels wel via de link van Wookie.

Nu nog op zoek naar de uitgebreide versie van 70Mb.
Wie heeft 'm?

Op Kazaa is Nero 5.5 in de 12Mb versie trouwens nu ook te krijgen. Er zijn voldoende aanbieders dus je hebt een redelijk snelle download. Zou mijn oproep dan toch werken? Kan nog leuk worden!

Originally posted by weirdo
[B]Nu nog op zoek naar de uitgebreide versie van 70Mb.
Wie heeft 'm?

[/b]
De link stond al in deze thread, maar hier nogmaals dan maar: hier dus!!! :stuck_out_tongue:

Jullie hebben het over Nero van 70 MB … waarom is tie van mij dan iets van 120 ???

U-niq

Originally posted by U-niq
[B]Lijkt mij wel. Ik gebruik een of andere oudere versie van Cute ftp en hij begint gelijk te lopen. Moet er wel bij vertellen dat hij er bijna 1 uur en driekwartier over gedaan heeft om het te downen !!!

U-niq [/B]

Probeer smartftp

Hmm, ikheb net ff die link gevolgt naar die ftp-site

maar de file is maar 32,5 MB groot en bovendien een invalid archive :frowning: , en ik dacht dat hier toch de 70 MB file van NERO moest staan??
Of zit ik er nu naast??