NERO 5.5 : MP3kes equalizen?

vbimport

ik heb dus een paar mp3tjes … van verschillende muziek cdz
en wil zelf een cdke samenstellen maar het probleem is dat er nogal veel klank verschil inzit tussen die liekes.
Nero 5.5 is echt super neig uitgebreid geworden vindk en heb geen zin om er tijd in te steken dus men vraag is :

hoe kan ik al die liekes het SNELSTE allemaal in 1 keer selecteren en op dezelfde frequentie van geluid instellen ?

dus dat ze allemaal even luid staan van klank en geen verschillen tussen de liekes meer zitten ?

dank u :wink:

je kan als je de mp3z heb over gesleept om tegaan branden even hard maken door op elke mp3 afzonderlijk met je rechtermuis tekliken en dan eigenschappen en dan kan je de mp3z even hard tezetten…

Volgens mij kun je ze allemaal selecteren en dan eigenschappen en normaliseren, als je dat tenminste bedoelt, je hoeft dus niet een voor een te doen!

ja maar je drukt op eigenschappen en dan equalizer of wat ?

wat moet je dan verzetten ? de frequentie hertz naar 44 zetten of zo ? er zijn massas opties :frowning: graag wat info wat ik juist moet doen

Correct me if I’m wrong, maar:

Als je een audio CD maakt van MP3 bestanden worden ze dan niet allemaal automatisch omgezet naar 44.1KHz Stereo mode? Dan worden ze toch allemaal gelijk?