Nero 5.5.0.4 Langzamer?

vbimport

Sinds een weekje of zo heb ik nu NERO 5.5 op mn systeem draaien ( PII 350 Mhz 128 Mb interne 10Gb HD, writer is een HP 8100i+(4x2x24))… voorheen had ik nero 5.0.3.8.
Maar als ik nu een audio CD wil maken (van MP3 files) duurt het stukken langer (5 min. oid)… :frowning:

Ligt dit aan de instellingen van NERO 5.5 dat ik ergens nog iets moet aanpassen, zoals te gebruiken geheugen etc. of een bepaalde optie wel/niet moet inschakelen??

Wie weet het… :confused:

mazzl

Heb je wel dezelfde hardware? MP3’s worden on the fly omgezet naar WAV en vergen wel rekenkracht van de PC…

Let wel op dat de 5.5 telkens read speed enzo test, de 5.0 deed dat niet, ge kunt dat gewoon uitvinken en dan begint ie dadelijk te schrijven en is em even snel als vroeger

grtzz
poorhaas

De hardware is hetzelfde gebleven… niks aan veranderd… bovendien voorheen deed alles het gewoon okay… en ging het omzetten etc. gewoon goed (wat het nu trouwens ook doet… alleen langzamer)

Ik zal eens naar die optie gaan zoeken waar Poorhaas het over heeft… mischien is dat wel de oplossing dan…

laterz