Nee!

vbimport

Shit!!Ik was net lekker aan het rukken al kijkend naar een zeer interessante lesbo film. Ennuh nu dacht ik dat me ma weg was... Maar doordat ik volume beetje hard had staan hoorde ik haar niet thuiskomen.... En toen de telefoon ging, liep ik naar de foon met me lul nog in de hand. En toen zag me ma me en je raad wel wat ik toen dacht! AAAAAAAAAAH!!! Wat een fuckzooi! Shit dit is echt kut zeg!!! Me ma liep direct naar haar kamer... Gvd wtf moet ik nu doen!??!? Ik voel me zwaar kut!

Greetz :frowning:

dat doet me denken aan een scene in Seinfield waar George werd “gestoord” door zijn moeder, hij wist niet of hij zijn ma weer op de been moest helpen of “to Zip up”

Tja ik kan me voorstellen dat je dit zeer genant vindt (dat zou iedereen vinden neem ik aan?). Ik heb deze situatie gelukkig nooit mogen ervaren, maarja, toch eens ff denken wat je zou kunnen doen…

1. Doe alsof er nix aan de hand is. Je ma zal vast begrijpen wat en hoe dus tja…

2. Biedt je excuses aan dat ze dit heeft moeten zien, zo komt er wel een gesprek aan de gang…

Ennuh Soulshower: ik moest idd ook meteen aan die van Seinfeld denken. Tering da’s een goeie aflevering :slight_smile:

Edit:

ga ff naar #cdfreaks op irc.xs4all.nl en praat er eens over met cum-a-lot, die heeft er vast ervaring mee :wink:

neem een eigen kamer waar je dat soort dingen kunt doen
heb ik ook, nog nooit problemen gehad :smiley: :smiley:

boehahahahahaha

dit las ik ook al op isonews, sorry maar ik moet hier erg om lachen:D

wel erg kut voor je … ik zou me kapot schamen

was het niet de aflevering dat ze hadden afgesproken dat ze “het zo lang mogelijk moeten uithouden HET niet te doen” ? ach wat geeft ut, tis alweer in de re-run bij net5 dacht ik :slight_smile: maar er zitten idd een aantal weergaloze afleveringen tussen.

Trouwens, Mess, ik denk (maar hoop anders - waarom hoop ik dit trouwens, nouja…) dat je die blik van je moeder nooit meer zal vergeten en zij ook niet hoe jij daar lag :stuck_out_tongue:

Sla je ma knock-out en zeg gewoon wanneer ze weer bijkomt dat het een vieze smerige droom was… :wink:

Mess, je hebt er een zooitje van gemaakt :slight_smile:

oeh woordspelingen roelen :slight_smile:

ennuh Soulshower: ik geloof dat je gelijk hebt over die aflevering :slight_smile:

Ik denk dat je jezelf meer schade hebt berokkend door het hier te vertellen dan dat je tegen je ma gezegd had " zo … daar had ik effe zin in , dat snap je wel"

American Pie flashback …

Originally posted by Mr. Belvedere
American Pie flashback …

Je doelt op die euh Jim? die altijd door zijn ouders wordt betrapt?

Ja da’s een goeie. In deel 2 trouwens ook :wink:

Toch handig als je op jezelf woont :slight_smile:

Pc aan , canal plus decoder aan , fluwelen handschoen pakken en (bijna) klaar is kees :slight_smile:

Ervaring :stuck_out_tongue: :wink: :smiley: :)???

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Ervaring :stuck_out_tongue: :wink: :smiley: :)??? [/B]

Welneeeeeee , ik ben Rooms-Katholiek … nou goed ? :slight_smile:

WHAHAHAHAHA ROFLMAOWPIMP :):slight_smile:

ik lig plat van het lachen :stuck_out_tongue:

maar ff serieus, kijk je film zonder geluid, of kijk 's nachts, of beantwoord de telefoon niet, en loop toch in hemelsnaam niet rond met je lul in je hand LOL, stel je voor dat iemand aan de voordeur belt, wat dan? :stuck_out_tongue:

ff met je ma praten erover zou ik doen, ze zal het vast wel begrijpen hoor :slight_smile:

http://www.isonews.com/forums/showthread.php?s=&threadid=44354

=)

Messy business! :smiley:
Kon het niet laten! Beetje © Dee-Ehn ook…

(Sorry man, echt kut voor je, maar ik zou mijn excuses aanbieden dat ze je piemel in volle glorie heeft moeten zien…)

Same here bro, same here…
Pc aan , canal plus decoder aan , fluwelen handschoen pakken en (bijna) klaar is kees :slight_smile:
Zeg, waar koop ik van die handschoenen? :smiley: :stuck_out_tongue:

Originally posted by Azrael
Beetje © Dee-Ehn ook…

Lach je me uit of lach je me toe? :wink:

Ik erken dat ik de inspiratie om woordgrapjes te maken van jou komt! Poe poe, mooie zin zeg! :smiley:

Originally posted by Redneck
[B]http://www.isonews.com/forums/showthread.php?s=&threadid=44354

=) [/B]

Shit zeg… volgens mij is hij er trots op!

:confused:

Hmmm… ook vaag zeg, de thread van isonews begint op 12 september 2001. Of ben je soms 2 keer op precies dezelfde manier in de fout gegaan… Beetje lul-verhaal volgens mij!

:confused:

Originally posted by Azrael
Zeg, waar koop ik van die handschoenen? :smiley: :stuck_out_tongue:

Hiero ?