Nederlandse Forum reorganisatie

vbimport

Ik heb zojuist alle posts van de hardware en software forums verhuist naar het algemene forum en de naam van dit forum veranderd naar Dutch: Algemeen, Hardware en Software.

De reden hiervoor is dat het aantal Nederlandse postings afneemt en het aantal Internationale postings in grote mate toeneemt, met deze actie scheppen we ruimte om andere forums toe te voegen zonder een enorme forum listing te krijgen.

Daarbij waren de forums die ik heb samengevoegd niet echt actief, met gemiddeld een 3 tal postings per dag vind ik niet dat ze echt een bestaansrecht hebben op zichzelf en ik hoop dat het samenvoegen van de forums weer een beetje levendigheid in de Nederlandse forums brengt.

Ook het vraag en aanbod forum is op verzoek van enkel admins weggehaald omdat ook daar vrij weinig activiteit te vinden was.

We zullen de komende tijd goed gaan nadenken over een aantal nieuwe forums (voornamelijk internationale) en die zullen de Nederlandse forums gaan vervangen, ik zou jullie dan ook willen aanmoedigen om eens in de internationle forums te gaan kijken, daar is ook veel te doen, en vind je ook Nederlanders ! :wink: maaar blijf natuurlijk ook hier posten, dat vinden we gezellig !

DoMi

Met deze reorganisatie van de Nederlandse fora wil ik mensen nog nadrukkelijker verzoeken in de titel van de topic duidelijk te omschrijven waar het over gaat.

Het hoeft van mij niet zo met allerlei codes die op andere fora gebruikt worden (SW voor software, HW voor hardware en ALG voor algemeen), maar probeer in een aantal worden de kern van je vraag, discussie of probleem zo duidelijk mogelijk te beschrijven.

Hoe duidelijker de titel is, hoe groter de kans dat iemand die je kan helpen er in zal kijken, want sommigen lezen niet alle topics door ongeacht wat de titel is.

Goede keuze vind ik. De Woonkamer blijft toch bestaan hè.:slight_smile:

Was wel ff schrikken, nog maar twee Nederlandse forums, ik denk wat is der nou gebeurd dan:confused:

Maar ben et er ook wel mee eens.

Beter… Namelijk hoe meer forums je hebt hoe meer de kennis v/h Forum wordt verspreid.

ja goeie zaak, zolang de woonkamer maar blijft bestaan…

heel goede keuze :slight_smile:

jammer nu kan ik niet alles meer terug vinden :S

Originally posted by NightForce
jammer nu kan ik niet alles meer terug vinden :S

Zoekfunctie blijft gewoon werken hoor :wink:

ik vind ook alles best, als de woonkamer maar blijft bestaan.

dat vraag&aanbod-forum was toch dood als een pier… één post in de week was veel…

Hmmm… mijn vragen verdwijnen nu wel 3 keer zo snel uit beeld… dus minder kans op replies…

:rolleyes:

Originally posted by Upp3rd0G
[B]Hmmm… mijn vragen verdwijnen nu wel 3 keer zo snel uit beeld… dus minder kans op replies…

:rolleyes: [/B]

gewoon weer “omhoogtrekken”. dmv een eigen reply van: weet nou niemand het antwoord?"

of je vraag her-formuleren…

verder, eens/oneens, opzich kun je nog hetzelfde vragen/antwoorden. dus eigenlijk is er niets veranderd…

ik had ook al zoeits van waar zijn alle forums gebelven