Nederland heeft geen kabinet meer...!

vbimport

Zoals te verwachten was is het kabinet gevallen.

Knip en plak van FOK:

Update 14.45
Het ANP meldt inmiddels dat het kabinet is gevallen. Het wachten is op Premier Kok die binnen afzienbare tijd een verklaring zal geven.

Update 14.54
Zoals verwacht heeft Premier Kok zojuist de val van het kabinet aangekondigd.

Wat ik hiervan moet denken weet ik niet. Ik verwacht eigenlijk dat dit meer een publiciteitsstunt is dan wat anders... of ze toch nog bang zijn voor de hete adem van oa CDA, GL en LPF? Ik weet het niet....

In Nederland nemen politici nog hun politieke verantwoordelijkheid, hier in België wordt al 150 jaar lang alles subtiel de doofpot ingewerkt.

lijkt me meer een publiciteitsstunt om de aandacht af te leiden van wat er echt in sebrenica is gebeurd…

m-pox, ik weet niet hoor, maar de vorige regering heeft wel drie ministers van binnenlandse zaken gehad: eerst moest vandelanotte aftreden, dan tobback. ik zeg niet dat er niets in de doofpot wordt gestopt, maar om te zeggen dat onze ministers hun verantwoordelijkheid niet nemen? nee, informeer je wat beter zou ik zeggen. en in nederland heeft het 7 jaar geduurd, voor er iemand zijn conclusies heeft getrokken en het is afgebold

Gaan die kut straaljagers ten minste ook niet door…!:Z

En morgen wordt het weer aan elkaar gelijmd

En overmorgen zal Pim Fortuyn iets zeggen in de trant van " Zie je nou wel dat ze er niks van bakken ? Ik moet daar zitten"

En de dag daarop is iedereen het weer vergeten.