Nederland hakt weer!?!

vbimport

Sinds enige tijd is Mental Theo op tv met de Bounz edition van Mental Theo on the road. In dit programma gaat hij terug naar de jaren 90 en worden allerhande (happy)hakkuh nummers van onder het stof vandaan gehaald. Naar mijn mening is dit programma nogal populair, je hoort er overal mensen over praten.

Wat ik me dan ook afvraag… gaan we weer met z’n alleen hakken?

Voor degene die de herrineringen nog eens willen ophalen zonder er al te veel tijd aan te besteden, kunnen hier even een MP3 van Ruud de Wild ophalen die heel wat geheugens zal opfrissen… :slight_smile:

'K heb em al gehoord jah.

Niet altijd mijn smaak , misschien als ik dronken genoeg ben.

Echt super! Wordt er wel vrolijk van, zo net voor t uitgaan!

nou denk eerlijk gezegd nie dat hakken terug komt, misschien in een iets “modernere” vorm :wink:

het was toen niet echt mijn favoriete muziek en nu nog niet

Zolang het de grens maar niet overkomt, hehe :bigsmile:

sorry hoor maar vindt dat nummer meer mellow achtig dan hakkuh

Originally posted by simply
sorry hoor maar vindt dat nummer meer mellow achtig dan hakkuh

Euh ja het is ook happy hakkuh :slight_smile:

Ik hoorde vandaag op TMF dat Bounzz het land intrekt en overal happy hardcore shows gaat geven…

ja klopt ,sorry had je verhaal te snel gelezen, en toen ik een reply gaf ,zag ik het woordje happy staan

hoe laat wordt dat bounze uitgezonden?

mp3tje was nice :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Naar mijn mening is dit programma nogal populair, je hoort er overal mensen over praten.

[/B]

Ik had er nog niets over gehoord totdat ik deze thread las.

Zal eens gaan kijken of het iets is.

Originally posted by Murphy23x
[B]hoe laat wordt dat bounze uitgezonden?

mp3tje was nice :smiley: [/B]

Donderdag (herhaling) 22.00 - 23.00
Zaterdag 22.00 - 23.00
@ TMF

staat genoteerd :bigsmile:

Mental Theo probeert z’n muziek genre nieuw leven in te blazen zodat hij weer wat plaatjes kan verkopen, immers is hij te dom om andere muziek te maken! klassiek geval van blijven hangen in een bep. tijd. :frowning:

Originally posted by Marsz-=FX
Mental Theo probeert z’n muziek genre nieuw leven in te blazen zodat hij weer wat plaatjes kan verkopen, immers is hij te dom om andere muziek te maken! klassiek geval van blijven hangen in een bep. tijd. :frowning:

Domheid valt wel meej hoor… als ik me niet vergis heeft hij een universitaire opleiding journalistiek gedaan…

Denk eerder dat hij dit vanuit een commercieel oogpunt doet… al is het doel maar het spekken van zijn eigen bankrekening :slight_smile:

[B]

Domheid valt wel meej hoor… [/B]

Hij is het dan misschien niet, maar hij straalt het wel uit! :wink:

De hardcore scene leeft nog steeds hoor, maar veel dj’s zijn in de tussentijd hardhouse/hardstyle of houseqlassics gaan draaien. Zie DAna/Pavo/Gizmo/Prophet/Darkraver/Dano.

Maar andere als dj Promo hebben een andere stijl ontwikkeld en zijn vooral in het buitenland blijven draaien(Australie, Italie, VS). Nu begint de populariteit weer toe te nemen en dus ook de negatieve verhalen erover (blijft jammer). Voor je het weet is het weer over omdat de politiek etc er weer mee gaat bemoeien. Erg jammer, want het is typisch iets nederlands de hardcore scene, maarja het mag/kan gewoon niet hier.

[B]Domheid valt wel meej hoor… als ik me niet vergis heeft hij een universitaire opleiding journalistiek gedaan…

Denk eerder dat hij dit vanuit een commercieel oogpunt doet… al is het doel maar het spekken van zijn eigen bankrekening :slight_smile: [/B]

Beter je huiswerk doen DN, hij heeft de LTS niet afgemaakt en was hiervoor postbode bij de PTT!!

Dat laatste bedoelde ik uiteraard ook, immers is dat altijd z’n motivatie voor alles!:wink:

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

Beter je huiswerk doen DN, hij heeft de LTS niet afgemaakt en was hiervoor postbode bij de PTT!![/B]

Hmm keej dat zal dan wel waar zijn… ik drukte ook al voorzichtig uit “als ik me niet vergis”… wellicht wel dus :wink:

lekker belangrijk :stuck_out_tongue:

Lekker belangrijk :stuck_out_tongue:

:bigsmile: IDD!