Nederland DIK GEWONNNNNEEENNNEEENNN!

vbimport

YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
NEDERLAND DIK GEWONNEN EN VERDIENT KLUIVERT DE HELD VAN ORANJE!!!

6-1 proficiat mannen
(ben Belg)

Een geweldige wedstrijd mensen!
Dat was nog eens genieten, en wat een sfeertje in het stadion, ik zou willen dat ik erbij was.

Djewst

En bereeeeeeeeeeeeee gezeliggggggg.

The MAzTER

/me vond het ook suppppeerr…
in de kroeg was de sfeer ook gezellig hoor

heeft iemand nog kaartjes voor de halve finale voor mij?

The MAzTER

<<wil ze wel ruilen tegen de kwartfinale Ned-Joe>>

holland is echt goe !!!
zeker die kluivert shit zeg !!!
die kan gemakkelijk scoren !
ik ben een belg en belgie suckt !!!
ik vind het fijn dat holland onze eer nog wat red omdat wij ook een organiserend land zijn he
wat een prestatie van de belgen !
ze zijn erin geslaagt dat ze de eerste ploeg zijn die er als organiserend team er in de eerste ronde al uit liggen !!! dat is een record!!! hihihihihi
Tja ik hoop voor holland dat ze winnen

Sorry hoor, maar het is wel NEDERLAND en niet Holland!!!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by ken08:
holland is echt goe !!!
zeker die kluivert shit zeg !!!
die kan gemakkelijk scoren !
ik ben een belg en belgie suckt !!!
ik vind het fijn dat holland onze eer nog wat red omdat wij ook een organiserend land zijn he
wat een prestatie van de belgen !
ze zijn erin geslaagt dat ze de eerste ploeg zijn die er als organiserend team er in de eerste ronde al uit liggen !!! dat is een record!!! hihihihihi
Tja ik hoop voor holland dat ze winnen
<HR></BLOCKQUOTE>

hmmm… niet volledig mee akkoord hoor, het zijn weldegelijk 2 revaliserende ploegen, anders zou er geen spel meer zijn hé, kunnen ze evengvoed met z’n allen gaan vissen, als je zo denkt.
Dat België eruit ligt is gewoon door pech, zo simpel is dat. Als je 12 keer op doel schiet tegen de Turken en geen éné keer een geldig doelpunt eruit perst is dat pech. En geef nu toe Nederland heeft ook “geslapen” in de eerste ronde, ze hebben toch wel het geluk meegekregen (denk aan Nederland - Tsjechië) Doch ik hoop echt van harte dat ze Italië afdrogen, en zeker dat Portugal wint tegen Frankrijk, dan krijgen we een mooie finale, tussen 2 ploegen die aanvallend en kort spelen, daar kunnen we dan met plezier en spanning naar kijken. Mocht het een finale bvb. Frankrijk, Italië worden zou ik zeggen, ga vast slapen, en wordt het laatste kwartier wakker, dit zijn 2 ploegen die het eerste kwartier aanvallen en daarna alles in de verdediging leggen, en dat is in mijn ogen geen voetbal. DUS Finale PORTUGAL - NEDERLAND en wie er dan wint is de beste ploeg.
Grtz

Ik was erbij vanavond en ik vond het echt GEWELDIG, ik zat aan de kant waar het meest gescoord werd
Ik heb ook kaarten voor de finale, dus Hup, Holland, Hup!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by YYN[NL]:
Ik was erbij vanavond en ik vond het echt GEWELDIG, ik zat aan de kant waar het meest gescoord werd
Ik heb ook kaarten voor de finale, dus Hup, Holland, Hup!
<HR></BLOCKQUOTE>

ik ook zat in vak Q, waar zat jij dan?

The MAzTER