[NEC ND-3540A] JVC DVD-R niet brandbaar

vbimport

Ikzelf ben al ruim 1 jaar in bezit van de NEC ND-3540A en met veel plezier, voorheen gebruikte ik altijd de Lite-On brander in mijn Laptop maar die was niet compatible en vergalde al mijn Prodye DVD+R 8x DVD’s.

Echter hebben wij thuis nu een Spindle van 50 JVC DVD-R 4x liggen en deze wil mijn brander om wat voor reden niet branden.

Mijn Prodye’s zijn inmiddels bijna op en heb ik nieuwe nodig, Arita schijnt goed materiaal te leveren en over mijn Prodye was ik ook tevreden echter gaat het hier over de DVD+R variant die bij mijn verkoper niet meer beschikbaar is.

Nu zit ik te twijfelen tussen de Verbatim DVD’s maar wat zal ik nemen + of -, zover ik weet is - degene die standaard gebrand word door de filmmaarschappijen en dus een nog betere compatibiliteit levert, echter heb ik de enige DVD-R die ik ooit probeerde te branden niet kunnen branden.

Ze scoren allebei goed in de Poll’s (MCC 03RG20 DVD-R 16x en MCC 04 DVD+R 16x)

Wat raden jullie mij aan of hebben jullie nog andere tips.

De Verbatims zijn eigenlijk al iets boven mijn budget maar ik lees er goede dingen over dus wil het opzich best proberen, het zijn de MCC mediacode varianten.

Ik heb me ook verdiept in het Merk Taiyo Yuden maar deze zijn mij helemaal te duur.

Ik heb me ook verdiept in het Merk Taiyo Yuden maar deze zijn mij helemaal te duur.

maar wel goed.

mzzl Dúnedain