Napster...?

vbimport

Hm ik ben niet echt blij met al die berichten over de onbetrouwbaarheid van napster. Ik gebruik het nou al een tijdje en nu lees ik opeens over dat je IP bekend is en dat mensen op je harde schijf kunnen kijken!
Ik nam eigenlijk aan dat napster DAAR wel rekening mee had gehouden… dat mensen echt ALLEEN je mp3’s kunnen downloaden… toch?
In ieder geval zou ik nu graag even duidelijkheid willen hebben over hoe het nou zit met Napster. Ik vind het namelijk wel een vet relaxed programma…

Vet relaxed maar ook vet langzaam!

TheScape http://scapewarez.cjb.net

Gewoon een firewall installeren en niemand komt je pc binnen tenzij je het zelf toestaat. Ik gebruik atguard en het werkt (tot nu toe) perfect, ik ben nog niet gehacked (denk ik tenminste )

Dat gezeik over dat mensen op je HD kunnen als je napster hebt is VET GELUL!
Het is natuurlijk wel zo dat iedereen je IP kan achterhalen, maar dat is overal op internet zo.

AvaLaunch

Hm heeft zo’n firewall nou geen nadelen dan? Sommige mensen zeggen dat je gewoon een firewall moet installeren omdat dat vet handig is maar ik hoor ook verhalen dat bepaalde dingen op internet gewoon niet meer goed werken omdat je via de firewall niet kan inloggen op bepaalde servers ofzo…
Hoe zit 't nou?

Ach, ik gebruik 'm meestal ook alleen met Napster, voor het gewone internetten is BlackIce genoeg.

Napster Sucks. ik had heleboel mp3’tjes gedownload met dit .utprogramma.
Kijk ik een dag later wil ik die mp3’tjes bekijken, zijn ze allemaal van mijn harde schijf afgerukt.

Afgerukt zijn die gasten van Napster ook.

Met een firewall kan je inderdaad vaak een heleboel dingen niet. Al is het natuurlijk een kwestie van instellen, standaard zijn dingen als IRC, ICQ en spellen over internet uitgesloten. Als je er niet zoveel verstand van hebt en je hebt geen zin in het lezen van de gebruiksaanwijzing zou ik zeggen: laat het zo maar en neem een klein risico voor lief…