Napster Probleem

vbimport

Mijn probleempje is nu met napster dat ik het nieuwe album van Craiq David op mijn schijf had staan en toen ik wilde inloggen (blijkt dat napster volgens mij de nummers checkt die zijn geblockt bij hun) kreeg ik zo’n rare fout ------> Denied Access by Telstar; see http://infringe.napster.com/telstar-notice.html

ik heb napster niet meer aan het draaien gekregen heb ook al een nieuwe gebruikersnaam geprobeerd en heb ook al opnieuw napster geinstalleerd

ik hoop dat jullie een oplossing weten want ik vind napster nog altijd de beste muziek downloader

GRZ JAP

ff in je windows register alles weghalen wat met napster te maken heeft (op start drukken, dan “run” en dan regedit opstarten).
Ik zie in ieder geval napster staan bij HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Napster en misschien staat er ergens anders in het register nog meer Napster-spul verborgen…
Als je alles hebt weggehaald Napster opnieuw installeren en een nieuwe gebruikersnaam aannemen.
Dit zou moeten werken lijkt mij.

waarschijnlijk hebben ze je ip gebanned

ik gebruik namelijk ook napster,maar ik share niets,is dat een zekerheid?Want kheb toch wel veel liekes,en wil ni gepakt worden ofzo,
grtzz

gebruik WinMX
en log in op music city/opennap

Ik heb hetzelfde probleem alleen ik gebruik nu gewoon WinMX of ik haal ze van een ftp pub af (gaat meestal nog sneller ook) Bij WinMX kun je ook gewoon op de Napster server inloggen en dat gaat ie niet zeiken met die telstar message :slight_smile:

probeer es napigator , www.napigator.com
daar kun je ook mee op de OpenNap servers komen

Je kunt die ban er als het goed is nog steeds afhalen met naphack.exe. Is te vinden op www.museekster.com op de pagina napsterfaq.

Wel nieuwe username kiezen want anders wordt je direct opnieuw gebanned.

jeps naphack.exe werkt nog steeds perfect…
maar zou gewoon winmx gebruiken die zoekt ook
op de napster server zonder dat je verder ergens last
van hebt…

Idd WINMX is veel beter dan nappie zelf… geen geziek daarmee!

Originally posted by Dee-ehn
Idd WINMX is veel beter dan nappie zelf… geen geziek daarmee!

Zal dan ook wel de volgende zijn die eraan moet geloven! :wink: Ach ja, kunnen wij weer een jaartje downen! hehe! :stuck_out_tongue:

Originally posted by xian
jeps naphack.exe werkt nog steeds perfect…
maar zou gewoon winmx gebruiken die zoekt ook
op de napster server zonder dat je verder ergens last
van hebt…

Naphack.exe :confused: waar kan ik die vinden ?

Staat hierboven Flash

www.museekster.com op de napsterfaq pagina (naphack.zip)

<quote>

ik gebruik namelijk ook napster,maar ik share niets,is dat een zekerheid?Want kheb toch wel veel liekes,en wil ni gepakt worden ofzo,
grtzz

</quote>

Bij iemand die niets shared cancel ik altijd de transfer :slight_smile: