Napster, che cazzo succede?

vbimport

QUALCUNO DI VOI CHE HA SEMPRE USATO NAPSTER SA DIRMI CHE CAZZO E’ SUCCESSO??
HO VISTO CHE ADESSO C’E’ DA COMPILARE UNA SPECIE DI MODULO, MI SEMBRA CHE I METALLICA ABBIANO FATTO UN PO’ DI CASINI PER QUESTI MP3, C’E’ DA REGISTRARSI REGOLARMENTE???
SE SI COME SI FA???
CIAO E GRAZIE!!

Boh ??? Mi sono appena connesso e non è cambiato nulla… magari forse ti chiede i dati quando installi, ma questo è normale!

Ciaoz
Frosty

Di preciso cosa ti è successo? Forse ti si è aggiornato automaticamente?

Che pagina di registrazione ti è apparsa?

Anche a me non è accaduto nulla a parte l’upgrade automatico che “sembra” rallentare il login (in realtà vedi la % di download dell’aggiornamento in un angolino in basso a dx, il file dovrebbe essere di 1.2 Mb ca.)

Facci sapere,

DZ

OK, ANCHE A ME AGGIORNA LA VERSIONE, UNA VOLTA FATTO PERO’ MI VOGLIO COLLEGARE CON IL NOME UTENTE CHE HO SEMPRE USATO, CARNIELLI E PASSWORD CARNIELLI, MA IL RISULTATO E’ QUESTO:
carnielli banned: Banned by Metallica: See http://infringe.napster.com/metallica.html

IO VI PROVO AD INCOLLARE QUELLO CHE MI TROVO SOTTO QUESTO SITO, MA PER CAPIRCI MEGLIO VI CONSIGLIO DI VISITARLO, IO NON CI CAPISCO UN CAZZO, CIAO E GRAZIE:

Notice of Alleged Infringement and Counter Notification

Notification Of Allegation Of Infringement

The band Metallica has requested that your access to Napster be terminated for alleged copyright infringement. Please read this entire notice carefully.

During the past few weeks the band Metallica has delivered to Napster computerized lists containing hundreds of thousands of Napster usernames alleged to be infringing Metallica’s copyrights. Metallica explained that these usernames had made available for others to download materials that Metallica claims infringed its copyrights. Metallica has requested that, in accordance with Napster’s copyright policy, these users will be banned from the Napster service.

If your Napster software redirected you to this page it is because Napster has received an allegation from Metallica (and its related businesses Creeping Death Music and E/M Ventures) that your user name or handle made available through the Napster system allegedly infringing materials. Metallica stated to Napster that it considers infringing materials to be:

“only the songs and recordings originally included on commercially released Metallica albums, and [to] not include so-called bootleg Metallica recordings. Metallica makes no claim of copyright infringement with respect to recordings of their songs made by fans at Metallica live concerts.”
Metallica has provided Napster with your user name asserting that you were a person who was making available the types of allegedly infringing materials described above.

Due to the nature of the documents delivered by Metallica and the methods used in collecting Metallica’s information, Napster cannot itself determine whether or not the files that you were sharing fell within the category described above that Metallica claims are infringing. However, under the Digital Millenium Copyright Act, 17 U.S.C. Section 512©(3)(vi), Napster will disable access when, as here, it has received a notice from a copyright holder claiming under penalty of perjury that you have made available material infringing his rights.

Policy for Counter Notification

In compliance with the DMCA, 17 U.S.C. Section 512(g), Napster will reinstate any user who disputes Metallica’s allegation of infringement via a sworn “counter notification,” and who after that counternotification is provided to Metallica, is not sued by Metallica within ten (10) business days.

In order to submit a counter-notification, you must certify, under penalty of perjury that you have a good faith belief that you were disabled as a result of Metallica’s mistake or misidentification of files you shared as infringing. Your account will remain blocked unless and until you submit a sworn statement of all the information contained in the “counter notification” form found below. That form must include your full real name, address, Napster username, and your consent to being sued by Metallica in the federal court where you reside.

If you supply a “counter notification” form, we will send a copy of that “counter notification” to Metallica. We will restore access to your account within 10 to 14 business days thereafter, unless during that time our Designated Copyright Agent receives notice from Metallica that it has filed a legal action against you seeking a court order to restrain you from engaging in illegal activity.

If you believe you have not in any way infringed the copyrights of “Metallica songs or recordings originally included on commercially released Metallica albums,” and that you were designated by Metallica by mistake or misidentification, you may choose to submit the following sworn counter-notification.

Counter Notification Form

ATTENTION: THIS FORM IS A LEGALLY BINDING DOCUMENT

1. I hereby state under penalty of perjury that I have a good faith belief that access to my account has been blocked as a result of mistake or misidentification by Metallica of allegedly infringing material made available by me through the Napster service, and that I have not made available through the Napster service any songs and recordings originally included on commercially released Metallica albums.

I agree to the above and certify that my above statement is true:

Initial Here

2a. True Legal Name

First 

M
Last

b. Address

Street Address 

City 

State
Zip

AfghanistanAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua and BarbudaArgentinaArmeniaArubaAscension IslandAustraliaAustriaAzerbaijanAzores IslandsBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia-HerzegovinaBotswanaBrazilBrunei DarussalemBulgariaBurkino FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCanary IslandsCanton IslandCape VerdeCaroline IslandsCayman IslandsCentral African RepublicChadChannel IslandsChileChinaColombiaCongoCook IslandCosta RicaCote D'IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominicaDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland IslandsFijiFinlandFranceFrench CaribbeanFrench GuianaFrench PolynesiaGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuianaGuineaGuinea-BissauHaitiHondurasHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIrelandIsrael ItalyJamaicaJapanJordanKazakhstanKenyaKiribatiKuwaitKyrgyzstanLaoLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldives IslandsMaliMaltaMarshall IslandsMartinique IslandMauritaniaMauritiusMexicoMicronesiaMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNorth KoreaNorthern Mariana IslandsNorwayPakistanPalauPanamaPapua New GuineaParaguayPeruPhilippinesPolandPortugalPuerto RicoQatarReunion & Associated IslandsRomaniaRussian FederationRwandaSaint LuciaSaint Vincent & The GrenedinesSamoaSan MarinoSaudi ArabiaSenegalSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSoloman IslandsSomaliaSouth AfricaSouth KoreaSpainSri LankaSt. Helena IslandSt. Kitts and NevisSt. MaartenSudanSurinameSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTogoTongaTrinidad and TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks and Caicos IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited Arab EmiratesUnited KingdomUnited StatesUruguayUzbekistanVanuatuVatican CityVenezuelaVietnamVirgin IslandsYemenYugoslaviaZaireZambiaZimbabwe
Country  

c. Email Address

d. Phone

e. Napster Username

1. I hereby state that I consent to the jurisdiction of the Federal District Court for the judicial district in which my address is located or, if my address is outside of the United States, for any judicial district in which Napster may be found, and I will accept service of process from the complaining party who notified Napster of the alleged infringement or an agent of such person.

Initial Here

1. Your electronic signature
    Please re-enter your full, true legal name to electronically sign this document.

Full Legal Name

I agree the above is accurate under penalty of perjury. Additionally, I agree that by submitting this form I am signing a binding legal document.

Copyright 1999-2000 Napster, Inc.
All rights reserved.

dunque, sono ridicoli, in pratica qualcuno per conto dei metallica si è fatto un giro su napster scrivendosi giù il nome di chi aveva loro brani coperti da copyright (esclusi bootleg e live fatti da privati). dopodichè hanno mandato un bella lista a napster.
ora, esistendo un bell’ articolo di sta minchia che dice “se io ti accuso di avermi violato un copyright , il tuo acconto deve essere subito sospeso”, napster ha bannato tutti quelli in lista.
per avere il proprio acconto indietro, bisogna compilare quel form con proprio nome, via , username autorizzando i metallica a citarti in giudizio presso la tua giurisdizione nel caso gli tiri il culo. napster ricevendo il form lo rimanderà ai metallica e riabiliterà il tuo acconto.

morale : se volete rompere le palle a qualcuno mandate una mail a napster dicendo che siete alex britti e che quel cattivone aveva “solo una volta o tutta una vita” in mp3 sul suo harddisk…robe da web (o da metallica).

MA SE CANCELLO LA CANZONE DEI METALLICA, VISTO CHE NE HO UNA SOLA, DICI CHE RIESCO A CONNETTERMI COME PRIMA??

Rileggetevi un post di gualche giorno fa intitolato “PERCHE’ MI HANNO BANNATO IN NAPSTER ???” e avrete le risposte e le soluzioni. Ciao

GRAZIE!

SCUSA, PER I POVERI IGNORANTI COME ME, CHE NON SANNO L’INGLESE, IO HO SCARICATO IL FILE NAPHACK.ZIP, HO DISINSTALLATO NAPSTER CANCELLANDO ANCHE TUTTA LA DIRECTORY E POI???
GRAZIE

1. Uninstall Napster
  2. Click on
    Start, Run, type in regedit.
    Navigate to this key:
    HKEY_LOCAL_MACHINEsoftwareNapster.
    Delete the Napster folder.
  3. Now do a search (ctl-f) in the registry for these things one at a time:
    35D38C13-1434-AB7E-003483943341AA
    A1AD8C13-1383-5343-DCC38E43FF0AAE
    CAD8C813-1F34-1B3E-00CEAE43FF0AAD
    Delete every instance that you find of these keys. Hit F3 to continue searching. There are about 3 or 4 instances of each of these keys.
  4. Reboot your system. (just in case.)
  5. Reinstall Napster Beta6 and choose a new username and password.

Dark_Claw submitted another solution:

A program named NapHack was just released to allow people back on to napster. It will also let you have Metallica Mp3’s too. I have not tried it, so I don’t know if it really works. Download at your own risk. http://www.roms4all.com/naphack.zip

FORZA RAGAZZI, AIUTATE UN POVERO IGNORANTELLO!

1 disinstalla napster
2 clicca su “avvio”, poi “esegui” e scrivi regedit
3 nell’ editor di registro vai alla chiave
HKEY_LOCAL_MACHINEsoftwareNapster.
Cancella la cartella napster
3 adesso cerca nel registro queste stringhe.
…etc…
ogni volta che ne trovi una, cancella e cerca la seguente premendo F3, fino a quando non ce ne sono più
4 riavvia il sistema
5 riinstalla napster beta6 e scegli un nuovo username/password

TI RINGRAZIO PER LA TUA RISPOSTA, MA UNA VOLTA CHE HO FATTO L’UNISTALL DI NAPSTER NON VEDO NESSUNA CARTELLA SOTTO HKEY_LOCAL_MACHINEsoftwareNapster.
LA CARTELLA NAPSTER DA CANCELLARE NON ESISTE,
E POI COME SI CHIAMA IL REGISTRO DOVE DEVO CERCARE QUEI NUMERINI??
GRAZIE E SCUSA PER LA PERDITA DI TEMPO, MA SONO ASSETATO DI MUSICA!!!

Scusate, vorrei sapere come fa ad aggiornarsi napster, uso la 2 beta3 da 2 settimane su server Opennap con vecchio login e non mi è mai capitato l’autoupdate,
qualcuno sa il perchè o sono io che sono fortunato???

x Benax: apri il registro e fai una ricerca per “Napster”. Ci dovrebbero essere 2 o 3 stringhe (a seconda della versione installata). Cancellale tutte e 3 (l’ultima è quella dove sono memorizzati user e pass: è la più importante da cancellare).

x -=komakino=-: more details, please? Anche a me per due settimane è ancora andata bene, poi… aggiornamento a iosa… eccheccazz!

DZ

x komakino: Come fai a collegarti al server Opennap?

uso napigator

TI RINGRAZIO DEL TUO AIUTO MA O SONO IO IL CIUCCIO O QUI NON FUNZIONA PIU’ UN CAZZO, DA QUANDO E’ VENUTA FUORI STA STORIA DEI METALLICA MI HANNO SPUTTANATO IL NAPSTER E LA COSA MI FA GIRARE PARECCHIO I COGLIONI VISO CHE PER ME POTREBBERO MORIRE TUTTI QUEI QUATTRO DEFICENTI !
IL PROBLEMA E’ SEMPRE QUESTO:

banned: Banned by Metallica: See http://infringe.napster.com/metallica.html

PORCA PUTTANAAAAAAAAAAAAAAA!!!

OK, MI RIMANGIO TUTTO!
FUNZIONA TUTTO ALLA GRANDE PER IL MOMENTO CIOE’ TUTTO COME PRIMA, GRAZIE ANCORA E A BUON RENDERE!!!