Namezero Opgelet ! en help!

vbimport

we hebben een domeinnaam bij hen en willen een transfer doen
Heeft er iemand een idee of dit kan of niet ?

enkele nadelen van hen

als je een e-mail stuurt krijg je NOOIT géén terug
iemand die ik ken heeft een domeinnaam geregistreerd en hij kan niet inloggen daarop reageren ze ook niet
zei houden alle rechten

dus als er iemand mij soms kan helpen ?

Originally posted by jimzoe
[B]we hebben een domeinnaam bij hen en willen een transfer doen
Heeft er iemand een idee of dit kan of niet ?

enkele nadelen van hen

als je een e-mail stuurt krijg je NOOIT géén terug
iemand die ik ken heeft een domeinnaam geregistreerd en hij kan niet inloggen daarop reageren ze ook niet
zei houden alle rechten

dus als er iemand mij soms kan helpen ? [/B]

Heb je een gratis domain daarzo of betaal je dervoor? Als je der niet voor betaald hoef je natuurlijk ook niet op support te rekenen!

Ik had ook NameZero (www.jpschadde.com) maar die is nou dus weg (na een jaar :() En nu hebben ze mijn site bij f2s.com ook al gedelete :frowning: Namezero is iig kut… …je registreerd je ideale domein; en dat pikken ze dan duz in :frowning:

en daarom zit www.belvederian-enterprises.com voor $15 per jaar bij DirectNic.com :smiley: Met wel service en support.

Originally posted by jpschadde
Ik had ook NameZero (www.jpschadde.com) maar die is nou dus weg (na een jaar :() En nu hebben ze mijn site bij f2s.com ook al gedelete :frowning: Namezero is iig kut… …je registreerd je ideale domein; en dat pikken ze dan duz in :frowning:

nogmaals: heb je een plus abboo of gewoon el free-oo? dan is het toch logisch! :rolleyes:

ik heb een plus abo bij namezero , dus we hebben ervoor betaald