Namens Alasta Man

vbimport

Hoewel er nu ergere dingen gaande zijn in de wereld staat wellicht niet ieders hoofd naar een bericht van onze Alasta Man. Vandaag heb ik overleg gehad met AlastaMan en hij erkent zich misdragen te hebben op dit forum.

Ik keur het niet goed wat hij gedaan heeft, dat moge duidelijk zijn. Maar naar ik van hem begrepen heb zijn er hier ook mensen die berichten achterlaten alsof zij AlastaMan zijn en daarmee AlastaMan meer ellende toeschrijven dan hij (al) verricht heeft. Dergelijke acties zijn minstens net zo vewerpelijk als hetgeen AlastaMan heeft gedaan.

Na overleg heeft AlastaMan een mail geschreven die ik in zijn naam post in verband met een IP ban op hem. Hij heeft mij beloofd dat als hij weer op het forum komt zich te gedragen. Gelukkig voor hem kan ik heel vergevingsgezind zijn, met onderstaand bericht is voor mij de kous af, met enkel het voorbehoud dat als AlastaMan (onder welke naam dan ook) terugkomt en ook maar 1 misstap maakt er weer gelijk af ligt. Respect is iets dat verdiend moet worden en AlastaMan begint wat dat betreft toch even onder het nulpunt.

Ik verwacht niet dat anderen net zo vergevingsgezind zijn, maar wel dat ze zich volwassen gedragen en niet weer een flamewar beginnen. Als er iets is dat je niet aanstaat op het forum, neem dan contact op met een van de admins (zelfs bij mij kun je nog wel terecht als het echt moet). Er is een ignore functie op dit forum die je ook nog zou kunnen gebruiken als een bepaalde user je niet aan staat (alle posts van die user worden dan voor jou gefilterd en niet getoond in een topic listing).

Dan hieronder de mail van AlastaMan:

Geachte leden van het Forum.

Via Da_Taxman even een berichtje op deze gedenkwaardige dag voor de gehele wereld.
Wat hieronder komt te staan, valt in het niets bij wat erin Amerika is gebeurd.

Inderdaad ben ik op het forum geweest namens Alastaman, Sandra en Theodor Bullock en laatst als Hardloper.
Ik heb nooit de bedoeling gehad om mensen hier op stang te krijgen.
Ik heb dit forum gezien als een manier om grappen te maken en wat meer sfeer te creëren bij iedereen.
Lol is wat voor mij telt en naar mijn mening waren sommige ervoor in.
Serieus kan ik echter ook zijn.
Nooit met kwade bedoelingen heb ik gepost in het forum.

Wat mij nu echter wel tegen de borst stoot is dat er zelfs nu ( Da_Taxmann ) mensen op het forum zich voordoen als mijzelf, terwijl ik er niet opkon door de IP ban.
Ik heb daar niets mee te maken en kan mij ook niet verweren op het forum.
Ik ben dat niet geweest.

Ik mag daaruit begrijpen dat andere meer lol hebben als ik en gewoon verder gaan.
Ik verzoek u dan ook de mensen die dit posten te negeren.

Namens mij zelf sorry hiervoor als mensen zich toch voelen aangesproken.

Ruud Vermeer alias de bovengenoemde inlog namen.

Laten we deze affaire achter ons laten en dergelijke taferelen gewoon negeren, dat is de beste oplossing, de admins zijn er om de sfeer op dit forum te handhaven, aarzel niet om ze te contacteren als je het gevoel het dat er iets niet goed zit (al dan niet via het Feedback (Engels) forum).

mij prima …

ik heb andere zorgen aan men kop nu

Euh ja… opzich prima… ik hou het wel in mijn hoofd ofzow, maar er zijn momenteel andere dingen die me meer “intrigeren”…

ik ook

Goed moment voor da Alasta :stuck_out_tongue:
Maar euh, meer dingen aan je hoofd… …Amerika is ERG, maar zijn jullie daar echt de hele tijd mee bezig? Heb dat toen met Enschede ook een n8 gedaan, dan ken je alle beelden uit je kop (Duits Frans Engels en NEderlands ondertiteld…)

Welcome back alasta (of is het nog niet zover?)

Ik vindt het allemaal best > maar ook ik heb andere dingen aan mijn kop!

Nou, ik moet zeggen, als het niet z’n doel was mensen op stang te jagen, dan doet ie dat toch wel verdacht vaak.

Wat mij betreft blijft ie weg. Als je je misdraagt moet je oprotte. En dan kun je wel zeggen dat anderen het doen, maar wie waren dat dan onder die andere namen?

Eerst enorm lopen kutten, en zelf dreigen, en als dat dan niet werkt, dan maar zo proberen?

voor mij issie te onbelangrijk om daar nog langer mee bezig te zijn, zag het overigens allang dat het allemaal met opzet was gedaan (voordoen als girly heb het zo vaak gezien), en wie zegt dat ie ook niet Da_Taxman was… kleine moeite om met een andere ip’tje te posten, maar goed, das speculatie.

maakt mij niet uit, maar ik neem um niet meer serieus

Originally posted by jojk
[B]Nou, ik moet zeggen, als het niet z’n doel was mensen op stang te jagen, dan doet ie dat toch wel verdacht vaak.

Wat mij betreft blijft ie weg. Als je je misdraagt moet je oprotte. En dan kun je wel zeggen dat anderen het doen, maar wie waren dat dan onder die andere namen?

Eerst enorm lopen kutten, en zelf dreigen, en als dat dan niet werkt, dan maar zo proberen? [/B]

Idd waarom weer de kans lopen dat het mis gaat ? Hij heeft z`n kansen wel gehad…

Er zijn belangrijkere dingen gaande…

Originally posted by SoulShower
en wie zegt dat ie ook niet Da_Taxman was… kleine moeite om met een andere ip’tje te posten, maar goed, das speculatie.

Dat was hij zeker niet. Die met Dubbel n (Da_Taxmann) of met een - in plaats van een _ (Da-Taxman) waren vanaf een ander IP.

Maar gezien de omstandigheden ook van hetgeen in Amerika gebeurd is en de reacties die ik nu alweer zie komen gooi ik deze thread uit voorzorg dicht. Ik heb gezegd wat ik hierover nog wilde zeggen, ik heb AlastaMan de kans gegeven zich te verontschuldigen en een weerwoord te bieden en daar laat ik het bij.