Naar Refresh terug naar News Page [ Irritant]

vbimport

Ik vind dit wel irritant, als je refresh drukt gaat ie terug naar de hoofdpage.

Domin8or kan je dit ff terug draaien of ben ik de enigste die zo denkt ?

Dit is inderdaad zwaar irritant. Bij de Serious Q&A is dit ook het geval, maar bij beide alleen als je binnenkomt via de forum links die op de startpagina van cdfreaks staan ( www.cdfreaks.com ).

Dus Domin8tor zou je dit willen veranderen of een button “refresh” willen maken? Ps. Ik heb dit probleem in de feedback forum geplaatst waar het hoort

[This message has been edited by Gamefreak_cd_copy (edited 22 May 2000).]

VOnd het Al EeN VrEemDe VrAaG HEb naMeLIjk NeRgEnS LaSt Van

Is dus ook allen als je binnenkomt via de startpagina van CD Freaks ( www.cdfreaks.com ) en dan naar de forumlinks. Dit probleem doet zich niet voor als je binnenkomt via Club CD Freaks

Ja dit is zo maar ik heb dr geen last van. Je moet gewoon go gebruiken dan refresht die ook.

Grtz

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by whatever:
[b]Ja dit is zo maar ik heb dr geen last van. Je moet gewoon go gebruiken dan refresht die ook.

Grtz[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Ja dat kan ook. Of je houdt de SHIFT toets ingedrukt als je op de link klikt van de CD Freaks startpagina. Het forum wordt dan in een nieuw window geopend en de goede url staat dan in de adresbalk.

GR33TS, G@M3FR3@K

Of je kiest de refresh die te voorschijn komt als je op je rechter muisknop klikt.