Naam en Functie

He mensen, hoe krijg ik ook zo’n coole functie naam onder mijn nickname?
Ik zie de laatste tijd heel veel van dit soort dingen:

CDFreaks Boss
Official CDFreaks Girl
CDFReaks Webmaster
IRC Botmaster
Problem Child :slight_smile:
Administrator

Kan ik ook zo iets leuks krijgen?

Ik geloof dat dat alleen voor speciale gevallen is. EDDIE da super IRCmaster, De bazen natuurlijk en Official CDFreaks Girl Moot. Darkchild… …speciaal geval.
wat zou je er onder willen hebben dan? Official sick cdfreaks person :stuck_out_tongue: ?

Zouden we daarover geen stemmingen kunnen houden? Zo van:

"Azrael wil als functie: Master of Disaster

Ja of Nee?"

En dan maar stemmen met zijn allen… Veel gedoe om het op te zetten, maar wel grappig! :slight_smile: Het is logisch dat mensen die hier hun sporen verdiend hebben meer kans maken op een gunstige stemming, zodat niet elke randdebiel een functie heeft. Het moet natuurlijk wel een beetje bijzonder blijven!

Iets als Official CDFreaks Sorcerer lijkt me wel cool eigenlijk! :slight_smile:
Of CDFreaks Freak

Maar Official CDFReaks Nerd iets voor jou dan jp?

Hehehe die naam kun je alleen maar krijgen als 1 van de ads zo aardig is om je die te geven… ennuh laat het nu net eens zo zijn dat we dat normaal niet zo snel doen ;)…

Neej ff zonder flauwekul… als we iedere user een unieke statusnaam moesten geven zou het maar een zooitje worden (en nog immens veel werk ook) dus laten we het lekker zo staan…

Originally posted by Dee-ehn
Hehehe die naam kun je alleen maar krijgen als 1 van de ads zo aardig is om je die te geven…

Jij bent dus niet zo’n “aardige ad” ?

Nog een vraagje…

Soms zie je mensen met iets van 3000 posts op eens de functie Aministrator hebben, krijg je deze na zoveel posts of moet je die ook van zo’n aardige ad krijgen? :slight_smile:

Jawel hoor ik ben een reuze aardige ad, maar als ik eenmaal begin aan het renamen van 1 persoon’s status dan kan ik binnen de kortste keren iedereen gaan veranderen…

Ennuh die status van Administrator heeft weinig met je aantal posts te maken… maar dat had je vast al geraden :wink:

LOL, ik wil wel official CDfreaks oppernerd zijn hoor :slight_smile: Ik voek me vereerd als mensen me zo noemen want k ben geen nerd :slight_smile: dus dan vin je da leuk :slight_smile:

Maar euh, je ben admin als je je admin voelt. En I feel like an admin :slight_smile:

wat mij wel leuk lijkt is als ‘‘een aardige admin’’ alle members op een lijstje zet, die in groepjes van 6 hakt. Dus om de 6 namen een streep. en dan gaat die gozer met een dobbelsteen gooien, en als jouw naam dan toevallig met dat getal overeenkomt, dan stuurt die admin je een PM, hij zegt dan dat je prijs hebt, en dna kun je je eigen naam terug PMen. Een hoop gedoe, en ik denk dat een admin wel wat beters te doen heeft… maar toch leuk id he? :slight_smile:

wat mijn naampje dan moet worden? geen id. Ik denk dat anderen die beter kunnen verzinnen voor mij :o
Owja, wat ook kan is, wanneer je bent uitverkoren, dat een admin jouw dan gewoon een andere ‘‘ondernaam’’ geeft, en wanneer je het er niet mee eens bent, vraag je hem, middels een PM, zeer vriendelijk of ie het weer wil herstellen.

Ik krijg amper lucht meer.

wat jullie ego’s verdringen alle andere moleculen in de ruimte…

Affijn… wat een heisa om een regeltje rond je naampjes zeg…

Master of Disaster ? kom op zeg , kom eens met wat origineels… niet iets uit de film Hackers.

Als jullie nu eens een leuk lijstje bedenken met Statussen zal ik eens kijken wat ik kan doen. je moet dan denken aan zoiets als de huidige

0 - 50 (ofzo) newbie
50 - 100 Junior Member
100 - 250 - Senior Member

etc etc

Ik wil wel ‘gestoorde CDfreak’ onder me naam hebben, of ‘CDfreak Nut’ :slight_smile:

Suggesties voor de gewone statussen:

• Forum addicted CDfreak
  • Green CDfreak (newb)
  • Hot Freak
  • baby cdfreak
  • everyday CDfreak

zit er een leuke tussen?

0 - 1 : Curious
1 - 10 : More curious
10 - 100 : Decides to stay longer
100 - 500 : Likes it here
500 - 1000 : Likes to post here as well
1000 - 10000 : Defenitely someone who likes it here and likes to post here as well
10000 - infinity : Unemployed with free internet access 24/7

Originally posted by Mr. Belvedere
0 - 1 : Curious
1 - 10 : More curious
10 - 100 : Decides to stay longer
100 - 500 : Likes it here
500 - 1000 : Likes to post here as well
1000 - 10000 : Defenitely someone who likes it here and likes to post here as well
10000 - infinity : Unemployed with free internet access 24/7

Euh ik vind dit eigenlijk de origineelste die erbij zit…! Om nu allemaal gekke namen te gaan verzinnen zie ik niet zo zitten, dan snapt een newbie er nix meer van nl!

Master of Disaster ? kom op zeg , kom eens met wat origineels… niet iets uit de film Hackers.

Het was maar een voorbeeldje hoor, zeikerd! :wink: Ik heb de film Hackers niet eens gezien… (issie leuk?)

Originally posted by Azrael

Het was maar een voorbeeldje hoor, zeikerd! :wink: Ik heb de film Hackers niet eens gezien… (issie leuk?)

Oh , de muziek is goed en het verhaal is ook wel aardig. Je moet het alleen niet al te serieus nemen , bekijk de plaatjes maar eens op mijn website.

ik zeik graag :slight_smile:

ik zeik graag :slight_smile:

Heerlijk hè! Kijk jij ook wel eens op TV een onwijs zaad-programma (à la De Bus) en dan maar lekker kankeren? Is heel therapeutisch! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Azrael

Heerlijk hè! Kijk jij ook wel eens op TV een onwijs zaad-programma (à la De Bus) en dan maar lekker kankeren? Is heel therapeutisch! :stuck_out_tongue:

Gaan we sarcastisch doen ? Nee , ik ben niet hypocriet genoeg om zulke iq onterende programma’s te bekijken , en er al zeker niet over te kankeren. "t was maar een geintje hoor.

Maar mijn standpunt over die onzinnige regeltjes (zie mijn eerste deel van mijn eerste reply op deze thred) blijft staan. Ik dacht gewoon dat je de naam uit de film gehaald had , zo niet dan hierbij mijn excuses voor mijn aanname van dat gegeven.

anyhoo, laten we niet al te off topic gaan , krijg ik weer last van die mensen die admin onder hun naampjes en/of taglines hebben staan.

Kweenie…, Lastige vraag!

Een status van Newbie, Ghost, Invisable zorgt er vaak voor dat iemand zich suf gaat posten om van die status af te komen. De vraag is, of dat nu als positief, dan wel als negatief gezien moet worden?

Verder zegt het niets over die gene die het bericht post/beantwoord. Immers, is het echt een newbie of juist een diehard computer pro die CDFreaks tot op heden nooit nodig heeft gehad.

Het aantal post’s is ook niet echt een goede meetlat om te kunnen bepalen welke status aan iemand toekomt. Het zegt tenslotte niets over de inhoud van zijn/haar posts, laat staan over de waardering door anderen op het forum.

Persoonlijk maakt het mij geen donder uit wat er onder m’n naam staat. Hoewel ik moet bekennen dat ik me ook heb afgevraagd hoe het mogelijk was dat er zoveel nieuwe Status namen voorbij kwamen.

Ik zie veel meer heil in het actief zetten van de “Rate” functie, voor threads en wellicht ook voor users. Denk aan het aantal % dat een user in een ignorelist voorkomt. Voeg dit dan samen met het aantal keren dat de desbetreffende user in een ongewaarde thread voorkomt. Zo weet je precies wat voor vlees je in de kuip hebt, en of het hier een zuiger betreft die te beroerd is om iets terug te doen voor een ander… Ik heb nu al een aantal keer meegemaakt dat een reply via PM niet eens gelezen werd, terwijl ik wel de moeite heb genomen om een link op te zoeken (o.i.d.) Kijk dan word status functioneel, zo kun je het kaf van het koren scheiden en je kunt zo dus echt respect verdienen.

Kortom, een duidelijke oplossing voor status probleem……
:slight_smile: