Na ellende komt ... HUMOR!

vbimport

Konijntje,

Op een dag rent er een konijntje door de jungle als hij plotseling een giraffe een joint ziet rollen. Het konijntje gaat naar de giraffe toe en >zegt: “luister eens vriend giraffe, doe dat nou niet, joh, je kunt beter met mij mee gaan rennen dan zul je zien hoe gezond dat is.”
De giraffe denkt even na, besluit dan de joint weg te gooien en volgt het konijntje.
Zo rennen de twee lekker door het bos als ze ineens een olifant zien die op het punt staat een lijntje naar binnen te harken. Het konijntje stopt dan met rennen en loopt op de olifant af. “zeg luister eens vriend olifant, je kunt dat beter niet doen. Waarom ga je niet lekker meerennen met ons?” De olifant moet even denken, maar dan gooit hij z’n spiegeltje weg en besluit ook met hen mee te rennen.

Nu zijn die drie lekker door de jungle aan het rennen met elkaar als ze een leeuw zien met een naald in zijn klauwen, op het punt om een shotje heroine te injecteren. Het konijntje zegt hem dan: “Vriend leeuw, laat dat spuiten nou, joh, en kom lekker met ons meerennen, je zult zien hoe fijn dat is…”

Daarop reageert de leeuw met gigantische tyfusklap zodat dat konijntje drie bossen verderop in het struikgewas buiten bewustzijn terecht komt. Vol afschuw staan de olifant en de giraffe ernaar te kijken en zeggen dan tegen de leeuw: “Ben jij gek geworden ofzo? Wat doe je nou man?!?.. dat aardige
konijntje wil ons alleen maar helpen hoor…!”

Daarop antwoord de leeuw:

"Mooi verhaal, alleen het is telkens hetzelfde liedje met
dat idiote kutkonijn. Als 'ie een pil op heeft laat 'ie me rennen als een gek… "

moest even goed lezen…maar wel humor!

(wordt weer een (1) ouderwetse moppentopic…ben ik helemaal voor)

HAHAH LMAO :slight_smile:

hij is inderdaad erg leuk! :slight_smile:

Hij is idd geweldig

Heeeeeeeeeeel goed! Ik had m nog nooit gehoord/gelezen! :slight_smile:

Als we nu eens afspreken dat we dit soort type moppen en niet (al te) sexistische er neerzetten , dan zal het negatieve commentaar van die %. vrouwen die hier zit ook wel meevallen :slight_smile:

ik zal eens kijken of ik nog een leuke vind

Een Russische, een Amerikaanse en een Nederlandse geleerde ontmoeten elkaar tijdens de lunch bij een congres. De Rus: “Wij zijn zo knap; we hebben een dode soldaat uit Afghanistan weer opgelapt en die is nu wereldkampioen kogelstoten.” De Amerikaan: “Dat is prachtig, maar wij kunnen er ook wat van; wij hebben een rubberpop met elektronica vol gestopt en die is nu president van Amerika.!” De Hollander: “Zo ver zijn wij nog niet; we hebben weliswaar een keer een lul op straat gevonden, er twee oren aangenaaid en die bondscoach van het
Nederlands voetbalelftal gemaakt…maar hij verliest steeds!”

Originally posted by Mr. Belvedere
Een Russische, een Amerikaanse en een Nederlandse geleerde ontmoeten elkaar tijdens de lunch bij een congres. De Rus: “Wij zijn zo knap; we hebben een dode soldaat uit Afghanistan weer opgelapt en die is nu wereldkampioen kogelstoten.” De Amerikaan: “Dat is prachtig, maar wij kunnen er ook wat van; wij hebben een rubberpop met elektronica vol gestopt en die is nu president van Amerika.!” De Hollander: “Zo ver zijn wij nog niet; we hebben weliswaar een keer een lul op straat gevonden, er twee oren aangenaaid en die bondscoach van het
Nederlands voetbalelftal gemaakt…maar hij verliest steeds!”

die laatste snap ik, das toch Di©k Advocaat ? :stuck_out_tongue:

Perconferentie met Louis van Gaal roeleerde wel, dat hij even ging uitleggen wat een organisatie was met een hierarchie middels een organigram…ik lag echt dubbel…

Is Windows een virus?

Nee, Windows is geen virus. Want wat virussen doen is:

• Ze planten zich snel voort

• Oké, dat doet Windows ook

• Virussen maken je computer langzamer en veroorzaken vastlopers

• Goed, Windows ook

• Virussen vervuilen van tijd tot tijd je harde schijf

• Toegegeven, dat doet Windows ook

• Virussen worden, zonder dat de gebruiker het weet, gewoonlijk overgebracht via waardevolle programma’s en systemen
    -Zucht; dat doet Windows ook

• Virussen zijn er soms om de gebruiker te vermoeden dat hun systeem te langzaam is geworden en dat ze nieuwe hardware moeten kopen.

• Ja, dat doet Windows ook

Het lijkt er op dat Windows een virus is, maar er zijn wat verschillen.

• Virussen worden wel goed ondersteund door hun makers

• Ze werken op de meeste systemen en zijn universeel compatible

• Hun programmacode is snel

• Ze zijn compact en ze zijn efficiënt

• Ze worden steeds geraffineerder als ze ouder worden.

Conclusie: Windows is geen virus !

voordat Mr. Belvedere doorgaat, zou iemand een logje kunnen bijhouden waar alle moppen worden opgeslagen s’il vous plaît? Kan ze nooit onthouden of vertel ze verkeerd, beginnend met de clou en ben immers geen Abnormaal (had je het over konijnen?)

hahahaha… meer meer

Deze vond ik zelf heel erg gaaf :

Een Hoogleraar Filosofie staat voor de klas. Hij neemt een lege bokaal, vult deze met keien en vraagt vervolgens aan de klas: “Is de bokaal nu vol?” Er wordt bevestigend geantwoord. Dan neemt hij een handvol kiezelsteentjes en gooit deze in de bokaal, waardoor de steentjes tussen de keien door op hun plaats vallen. Wederom vraagt hij: “Is de bokaal nu vol?” En opnieuw antwoordt de klas bevestigend. Dan neemt hij een handvol zand en gooit dat in de bokaal. Nadat het zand z’n weg tussen de keien en de kiezels heeft gevonden, vraagt de hoogleraar: “En, is de bokaal nu vol?” Andermaal wordt er bevestigend geantwoord. “Wel,” zegt de Professor, “de bokaal; dat is je leven, de keien, dat zijn de essentiële dingen in je leven: je vrouw, je gezondheid…, de kiezelsteentjes zijn de dingen die belangrijk zijn: je werk, je hobbies… en het zand; dat zijn de extra’s: luxe, een nieuwe wagen… De filosofie die hierachter steekt is dat je eerst je leven moet vullen met de essentiële dingen, want als je begint met de extra’s, het zand, dan is er geen plaats meer voor wat echt belangrijk is.
Zijn er hierover nog vragen?”
Staat er een jongen op in de klas, met in zijn hand een blik bier, hetgeen hij leeg giet boven de bokaal. Het bier vloeit tussen het zand, de steentjes en de keien door.

Moraal van het verhaal:
Hoe vol je leven ook is, voor bier is altijd plaats!

Jong en ad rem

“Verkoopt u ook zetpillen?” vraagt Petertje aan de drogist.
“Jazeker.” antwoordt de drogist.
“Maar weet u ook of ze goed zijn?” vraagt Petertje verder.
“Ja hoor,” zegt de drogist lachend, “Ik gebruik ze zelf ook.”
“Nou goed,” zegt petertje. “ga dan eerst even uw handen wassen
en geef me anderhalf ons gemengde drop.”

Niet goed voor je studiepunten

Vraagt een leraar aan de klas:
“Hoe oud denken jullie dat ik ben?”
Steekt een leerling zijn vinger op en zegt:
“40 jaar.”
“Ja, dat klopt, hoe wist je dat?”
“Nou, m’n broer is 20 en dat is een halve idioot.”

Komt een vrouw bij de dokter: “Oh, ik ben zo vreselijk verkouden.” Zegt de dokter: “Nou, kleedt U maar uit.” De vrouw vindt dit al een beetje raar, maar kleedt zich toch helemaal uit. Ze moet van de dokter op de behandeltafel gaan liggen, waarna de dokter haar een ontzettende beurt geeft. Geschrokken roept de vrouw: “Zeg dokter, waar is dit allemaal voor nodig, ik ben alleen maar verkouden!” Sorry, ik kan er niks aan doen", zegt de dokter, “ik ben namelijk van Artsen Zonder Grenzen!”

eerlijke jeugd

Juf: “‘Ik ben knap.’ Welke tijd is dat Jantje?”

Jantje: “Verleden tijd!”

Een man ligt in het ziekenhuis en krijgt een bord soep te eten. Hij wil daar wel een droog sneetje brood bij en vraagt dan aan de zuster die net voorbij komt lopen: “Heeft u ook een droog sneetje?”
“Nee” zegt ze, “mijn schoenen kraken zo…”

wat is dat nou eigenlijk , intelligentie ?

Twee kleine aapjes
zitten op een onbewoond eiland.
Ze kunnen er niet vanaf
want er vaart geen boot langs,
er vliegt geen vliegtuig
en ze kunnen niet zwemmen.

Wat moeten ze nu doen?

Weet je het niet?

Oh jee…

Hoe moeten die 2 kleine aapjes het dan weten
als zelfs zo’n grote aap het al niet weet?