Mysteryland @ Six Flags Holland

vbimport

Ik was benieuwd welke CDFreakers er zaterdag 16 juni nog meer naar Mysteryland gaan… :slight_smile:
Wij gaan nu alweer voor de 7e keer en ik vond de 3 daagse op de Maasvlakte nog het leukst. Ik heb vandaag al geprobeert om kaarten te kopen bij FRS, maar die hebben ze nog niet…wel raar als het al over 7 weken is… Wel leuk dat je dit jaar tussen 19:00 en 23:00 exclusief toegang hebt tot Six Flags Holland. :wink:

Let there be house…

Ik niet zou niet weten hoe ik daar helemaal moet komen al klinkt het best wel vet! :slight_smile:

Ik vond vorige keer Mysteryland errug tegen vallen! Het plenste ook nog eens! En als je dan ook naderhand 2 uur in de regen moet staan voordat er is een bus komt is helemaal KUT!!! :frowning:
Was echt vet pissed toen man!

De techno zaal was wel VET de laatste paar uur! :slight_smile:

Klinkt wel leuk moet eens kijken of ik me girl kan overtuigen :smiley:

wie weet met wat vrienden :slight_smile:

Moet je ook een bepaalde leeftijd hebben? (16 als minimum ofzo :wink: )

is het trouwens hard trance of gewoon melodisch? de muzeikstijl dan, of vanalles

`t is 2 1/2 uur rijden hiervandaan…denk niet dat ik
dat ervoor over heb…

Originally posted by jojk
is het trouwens hard trance of gewoon melodisch? de muzeikstijl dan, of vanalles

Mysteryland is niet een enkele house-style. Ze hebben hier verschillende tenten waar ze Techno, Hard House, Gabber, Trance, Break Beat, Mellow, Ambient, etc. draaien. Voor ieder wat wils dus. Als je wilt weten hoe het eruit ziet enzo, klik dan op Mysteryland 2000 site (rechts boven in het scherm als je de site op komt) of hier. Minimum leeftijd is geloof ik 18 jaar… :wink:

Originally posted by Euphoria
[B]

Minimum leeftijd is geloof ik 18 jaar… :wink: [/B]

En hoe gaan ze dat controleren?

Originally posted by jojk

En hoe gaan ze dat controleren?

Niet! Zolang je er nie uitziet alsof je net van de lagere school afkomt zetten is er nie zoveel aan de hand! :wink:
Ik ging ook vaak naar die feestjes toen ik nog nie eens op een brommer mocht rijden! :wink: (of net)

ps. meestal zijn er zo’n 5 verschillende muziekstijlen, vorig jaar was er Trance, Techno, hardcore/gabber, en nog wat dus! :stuck_out_tongue:

Als het goed is kan je geeneens kaarten kopen zonder geldig legitimatie bewijs. Bij twijfel moet je die ook laten zien bij de ingang. Toegegeven dat het niet waterdicht is, kan het toch zo zijn dat je er niet in mag (regelmatig gezien vorig jaar). Er zijn trouwens meer dan 5 stylen… Mysteryland is nl. niet alleen IN de tenten (5 stuks), maar ook een main-stage met Live optredens en meestal 3 plekken buiten waar ook DJ’s draaien. Tevens een plek waar je rustig film kan kijken (vorig jaar The Matrix) en natuurlijk een aantal kermis attracties… :wink:

Het valt wel mee hoor! Ze laten echt wel iedereen die er nie te kinderachtig uitziet erwel in! :wink:

Jammer Carlo! :stuck_out_tongue:

Wookie heeft mazzel dat ie net 21 is geworden en hem nu gewoon niet meer MOGEN weigeren :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
Wookie heeft mazzel dat ie net 21 is geworden en hem nu gewoon niet meer MOGEN weigeren :wink:

Gelukkig maar hè! :stuck_out_tongue: