MYSQL Help

vbimport

Ik zoek help bestanden voor Mysql. kan iemand aantal sites geven of wat commando’s posten ?

www.mysql.com

Helaas voor jou heb ik mijn boek over MySQL aan MP|3 beloofd…maar dat was wel eem prettig boek (Sams publishing: MySQL in 21 days)

Tax misschien kan je mij ook ff helpen, heb namelijk het volgende:

Op mijn windows 2000 server draait MySQL met een vrij grote database (ong. 275 mb) die ik via php wil benaderen. Als ik het php bestand laad in mijn browser, krijg ik na ong. een minuutje wachten dit bericht

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in index.php on line 16

Wat ik dus wil doen is de variable net_read_timeout aanpassen, die standaard op 30 seconden staat. Maar hoe kan ik de waarde van die variable veranderen? Heb via allerlei MySQL documentatie genoeg commando’s geprobeerd, maar geen eentje werkt. Weet jij misschien het juiste commando.
Ik werk met MySQL 3.23.36 voor Windows.

Vast bedankt!
Joker007

Originally posted by Da_Taxman
[B]www.mysql.com

Helaas voor jou heb ik mijn boek over MySQL aan MP|3 beloofd…maar dat was wel eem prettig boek (Sams publishing: MySQL in 21 days) [/B]

Is waar ook… ff tijd vrij maken om die op te halen…
ben komende 1.5 week alleen niet in eindhoven…

Originally posted by Joker007
[B]Tax misschien kan je mij ook ff helpen, heb namelijk het volgende:

Op mijn windows 2000 server draait MySQL met een vrij grote database (ong. 275 mb) die ik via php wil benaderen. Als ik het php bestand laad in mijn browser, krijg ik na ong. een minuutje wachten dit bericht

Wat ik dus wil doen is de variable net_read_timeout aanpassen, die standaard op 30 seconden staat. Maar hoe kan ik de waarde van die variable veranderen? Heb via allerlei MySQL documentatie genoeg commando’s geprobeerd, maar geen eentje werkt. Weet jij misschien het juiste commando.
Ik werk met MySQL 3.23.36 voor Windows.

Vast bedankt!
Joker007 [/B]

Ik weet weinig van php enzo, (niks eigenlijk) maar kan het niet zijn dat je in lijn 16 een fout hebt zitten ?

Originally posted by jojk
[B]

Ik weet weinig van php enzo, (niks eigenlijk) maar kan het niet zijn dat je in lijn 16 een fout hebt zitten ? [/B]

Nope, dat is verder in orde. Ik weet zeker dat het in een MySQL variable zit… maar hoe kan ik die aanpassen???

Originally posted by Joker007
[B]Tax misschien kan je mij ook ff helpen, heb namelijk het volgende:

[/B]

Sorry, ik ben absoluut een leek op het gebied van MySQL.
Ik had die boeken gekocht om mijzelf er meer in te verdiepen, maar heb vlak daarna besloten te stoppen met webdesign en heb wel de boeken, maar niet de kennis (vandaar dat MP|3 ze komt lenen :wink: )

Originally posted by Da_Taxman

Sorry, ik ben absoluut een leek op het gebied van MySQL.
Ik had die boeken gekocht om mijzelf er meer in te verdiepen, maar heb vlak daarna besloten te stoppen met webdesign en heb wel de boeken, maar niet de kennis (vandaar dat MP|3 ze komt lenen :wink: )

okee…

iemand anders???

goedemorgen,

ik moet een site bouwen voor een kennis van mij.
nouja, ik moet hem aanpassen.
de site bestaat al, ik moet er alleen teksten en foto’s bij plakken en erop zetten…
het enige probleem, ik ben een leek op het gebied van mySQL…:wink:
dus graag zou ik iemand hier vragen, wie kan mij helpen??
graag zo snel mogelijk:bow::bow:

groeten, ferdie.

[quote=furb04;2085868]goedemorgen,

ik moet een site bouwen voor een kennis van mij.
nouja, ik moet hem aanpassen…het enige probleem, ik ben een leek op het gebied van mySQL…:wink:
…wie kan mij helpen??

groeten, ferdie.[/quote]

Ik denk dan… als je er geen verstand van hebt waarom zou je het dan doen? Met het gevaar dat je zaak om zeep helpt :confused::confused:

Maar ik denk dat je beter op een phpbb supportforum kunt kijken of een mySQL forum. ( no offence to you guys here off course:disagree: :cool:)

Ik zeg niet dat ze je hier niet kunnen helpen maar op zo een forum kom je de echte experts tegen denk ik. En anders doet Google een hoop…

grtz Dúnedain

Een bijna 7 (ZEVEN) jaar oude topic nieuw leven inblazen…thats gotta count for something! Zeven maal driehonderdenzestig etmalen…dat is met recht een heleboel, ik gok echter geen CDFREAKS RECORD?

Hoe dan ook is het fijn om CD-Freakers van het eerste uur begaan te zien met het lot van anderen :smiley:

(dit is, naast het lot van anderen, oprecht gemeende waardering ;)) en tevens de oplossing van vele Nederlandse Problemen (waaronder de mijne)

Want C D F R E A K S is toch begonnen als Neerlandse Undercover Site?

Heritadge people…heritadge

k a a s k o p p e n

?