My burner is broken (i think)

vbimport

I think my burner (HP7200e) is broken. It's not the first time I thought it, so maybe I'm wrong.
Some CDs I burn crash on some computers. In Linux it sais "CDROM decode error" and Windows95 hangs. Please help if you know what to do !

Ik denk dat me fikker (HP7200) kapot is. Al vaker problemen gehad (met Arita's) maar na op een ander merk (Sony en Nashua) overgestapt te zijn, deed ie het weer.
Als ik Unreal Tournament en Quake3 heb gebrand, geeft ie problemen (Ik heb het met CloneCD gebrand). Bij Unreal bij het uitpakken van Unreall.u en bij de autorun van Quake3. Op alle (4) computers die ik heb werkt het wel goed. Maar bij op z'n minst 2 andere computers loopt ie vast. Op de computers waar het fout gaat loopt hij in Windows95 vast en geeft hij in linux een "CDROM decode error" aan.
Andere CDs die ik heb gebrand doen het wel op hun computers. Errug vaag. Ik heb het al op 2 merken CDRs gebrand, dus daar ligt het ook niet aan (denk ik). Ik heb gisteren de nieuwste firmware update gedownload, dus daar zal het probleem ook niet aan liggen. Ik snap er dus helemaal niks van. Heeft iemand ervaring, of weet iemand hoe dit te verhelpen ?

I also had problems with my 7200i! But after I connected it on IDE2 as a master it worked again!
But since you have an Extern…
Don’t expect to much of HP support cause the things they told me to do! You don’t want to know it!
Good Luck!