MXStream draadloos delen

vbimport

Voor iemand moet ik een draadloos netwerk maken waarmee ze internet delen.

Als iemand wilt internetten hoeven ze maar 1 pc aan te zetten en niet dat ze de pc waar i-net nu op binnenkomt aan hoeven te zetten. Deze staat nl. in de slaapkamer.

Dus ze willen een draadloze router? met 2 kaartjes zodat ze een netwerkie kunnen vormen.

Nu de vraag :
welk merk etc. heb ik nodig om dit te realiseren, is een router lastig in te stellen?

Het is niet aan de orde dat men met gewone kabels aan de slag gaat, dus die replies tellen niet mee. Ook niet dat het sloom is en dat het niet zo veilig is. Het is gewoon om i-net te delen, meer niet, en af en toe wat printen. ( ja dan zetten ze die andere pc wel ffe aan ja )

Iemand die me kan helpen, ik zou het graag zsm willen weten wat het allemaal kost etc. en waar dan :slight_smile: moet het zsm aanleggen want ze gaan binnenkort met vakantie :wink:

greet,

het maakt niet zo veel uit welk merk je neemt.

ik heb nu al heel veel merken getest en het enigste verschill is de lange afstanden,
dan komen de echte merken er beter uit maar dan hebben we het over zo een 100meter,
voor een normaal netwerk met laten we zeggen zo een 25 meter afstand pak een merk dat je leuk vind het maakt niets uit,
maar reken wel op zo een 800 €tjes

greetz sphere

ow btw een router instellen is heel simpel,