MXstream Alcatel modem hack

vbimport

Heeft iemand ervaring met het ‘upgraden’ van de MXstream ADSL modem van Alcatel beschreven in deze webpage??

Doormiddel van deze hack zou dus een los te kopen router niet meer nodig zijn… en dat scheelt een hoop geld.

mazzl

Dat zou ik ook wel willen weten. Ik ga me er nl. niet aan wagen zolang ik geen positieve geluiden heb gehoord. Dalijk verpruts ik het en dan zit ik met de gebakken peren! (ook lekker! :p)

ik wil da wel eens uitproberen, het enigste wa ik echt snap is waar ge username en password moet ingeven, (als iemand mij daar meer info over kan geven doe i het, en laat ik jullie het resultaat weten)

Het lijkt mij wel vrij duidelijk uitgelegt op die pagina… ik weet ook niet precies hoe & wat je daarna niet snapt.

mazll

FF ‘heel’ wat anders… …wie weet er hoe je ADSL basic sneller kan maken? Of kan dat niet? Ik bedoel, je kan kabelmodems kraken, en er is ook adsl fast, dus meer snelheid moet je er wel uit kunnen halen :slight_smile: Iemand enig idee?

kan niet via modem…
gaat via centrale. .:stuck_out_tongue:

nee da kunt uw snelheid nie updrijven bij adsl, bij telenet gaat dat wel omdat uw snelheid daar wordt bepaald in de modem, en aangezien ge die moet huiren zou daar ‘niks’ aan mogen wijzigen

maar ik denk da g op eer of andere manier de snelheid toch moet kunnen opdrijven omdat de centrale van adsl is verdeelt tussen allemaal kasjes, en ieder kasje kan 4mbit doorsturen en zitten 4mensen op 1 kasje dus dan is da verdeelt op 1mbit/persoon, nu als die andere mensen niks aan het downloaden zijn moet het toch lukken denk ik om die hunne speed ook mee te nemen