Mwuahahahahahah

vbimport

Bill is niet meer de rijkste :slight_smile:

LOLZ LMAO ROFL.

wie dan?

jij?

Yeah nu is da een of andere Supermarkt koekert, iemand van de Edah ofzow :slight_smile:
Nee in amerika

Bill Gates verarmt
Een armoedzaaier kunnen we Bill Gates nog niet noemen, maar zijn bezittingen zijn het laatste jaar wel fors afgenomen van 53,1 miljard Engelse ponden naar 37,5 pond. Dit naar aanleiding van de sterk gedaalde aandelenkoers van Microsoft waaruit het grootste deel van het kapitaal van Gates bestaat.
Dit heeft tot gevolg dat Gates niet langer de rijkste man ter wereld is. Deze eer valt nu te beurt aan Robert Walton, de Amerikaanse collega van Albert Heijn, met een kapitaal van 45,3 miljard pond.
Larry Ellison (Oracle) is derde in de lijst, Paul Allen (Microsoft) is 6e. De overige ICT’ers zijn ver teruggevallen.

Klik hier voor het complete overzicht. :wink:

nee nu ist bush of ben ik het ???

neej het is de directeur van Walmart

maar met het kapitaal van Billie Boy zou ik wel tevreden zijn hoor :wink:

:):slight_smile: jaja :):slight_smile:

hahaha dit is cool
dit betekent gewoon dat billie een vette looser is :slight_smile:
WHAHAHAHAHA goed nieuws :slight_smile:

Hun rijkdom is voor eengroot deel de waarde van hun aandelen…
ALs de aandelen in waarde dalen dan zijn ze ineens minder rijk…terwijl er voor hun zelf weinig veranderd is…

De rijkdom van anderen is van geen enkele waarde voor jezelf. Het gras is altijd groener aan de andere kant, maar bevat altijd wel een bruine vlek.

en zo nog een zooi cliches… :wink:

Originally posted by Da_Taxman
[B]

De rijkdom van anderen is van geen enkele waarde voor jezelf. Het gras is altijd groener aan de andere kant, maar bevat altijd wel een bruine vlek.

[/B]

dan hebben ze aan de andere kant zeker een betere tuinman :slight_smile:

Ach… als je geld zat hebt kun je ook wel fatsoenlijk gras aanschaffen :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
Ach… als je geld zat hebt kun je ook wel fatsoenlijk gras aanschaffen :smiley:

nou dat hoeft niet kijk maar naar AJAX
die hebben geld zat. maar de lokale
voetbalclub hier heeft 10x zo groen gras…

Sinds wanneer heb jij verstand van voetbal?

Ik weer van veel dingen weinig af, maar van voetbal weet ik nog wel het minste :slight_smile:

ik weet van voetbal ook zo goed als nix
maar dit heb ik hier en daar wel eens
meegepikt en dat vond ik wel grappig :slight_smile:

Het enige wat ik grappig vind aan voetbal is wanneer men een wedstrijd aflast :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Het enige wat ik grappig vind aan voetbal is wanneer men een wedstrijd aflast :slight_smile:

Dit vind pas een goeie

C:):)L