Muziekprogramma Reason

vbimport

Eeps all,

Een kameraad heeft het muziekprogramma Reason gekocht ( rijke ouders :wink: )

En ikzelf ben ook nog geïnteresseerd in muziek...

Nu, ik heb dat programma als een proberen kopieren...

Maar als ik de gekopieerde cd instak en instalde.. bleef het programma maar vragen achter de originele cd....

Ook als ik zelf een image maakte... :confused:

En een image van een cd is toch alles kopieren ????? :eek:

Dus ja, ben beetje teleurgesteld... en hopelijk kunnen jullie een oplossing geven :bigsmile:

greetz

DJken

Als hij het programma heeft gekocht en jij wilt daar een backup van gebruiken dan moet ik je teleurstellen, dat is illegaal en dus niet toegestaan op dit forum.

Maar als je die vriend van je wilt helpen een backup te maken omdat het toch wel een duur programma is en je de originele CD veilig wilt wegbergen dan is er niets aan de hand.

Zoals je in het CloneCD forum kunt lezen is het in veel gevallen niet zo eenvoudig om zomaar even een backup van een CD te maken. Fabrikanten doen hun uiterste best om dit zo moeilijk mogelijk te maken door allerlei beveiligingen in te bouwen.

Afhankelijk van de gebruikte hardware en software is het mogelijk een werkende backup te maken. CloneCD is het pakket dat in de meeste gevallen een werkende backup weet te produceren

Als je iets meer informatie verschaft over de gebruikte hard- en software, dan zijn mensen wellicht beter in staat om je hierbij te adviseren…