Muziek vraagje

Ik zat net tv te kijken even en zag de nieuwe reclame van AXE. En daarbij een gigantisch gaaf nummer, wie weet hoe dat nummer heet en wie de uitvoerende artiest er van is. heb al even bij de ster gekeken maar die had alleen die oude nog maar :frowning:

alvast bedankt

Ik weet niet van wie het nummer is maar kan je wel een tweetal tips geven:

1. Kijk op de site van Axe, een redelijke kans dat de naam van het nummer daar vermeldt is
  2. Kijk ff op Audiogalaxy en zoek op “axe spot” o.i.d…grote kans dat je het daar vindt (zo heb ik de tune van de Vodafone reclame daarvanaf weten te plukken… is van de Dandy warholes…)

kijk bij de ster, die hebben een spec. top. muziek uit reclame…:stuck_out_tongue:

www.sterl.nl

Bedankt voor de reactie’s. Ik heb het nummer gevonden maar via een andere weg had mijn MSN naam een klein beetje aangepast :), en iemand had toevallig dat nummer. Als iemand nog belangstelling heeft voor het nummer het is van Röyksopp met elpe.
inderdaad dat nummer van vodafone is ook cool, had hem al wist nooit dat ie achter die reclame zat. Sinds ik nu 3 dagen ziek ben ben ik haast een TV junk geworden. Maar als nog bedankt voor de reactie’s.

Originally posted by edje_007
Als iemand nog belangstelling heeft voor het nummer het is van Röyksopp met elpe.
Het nummer heet Eple en komt van de CD Melody A.M. Het is een geweldige chill CD, zeker mijn favoriete CD van het moment. :smiley:

Het nummer heet Eple en komt van de CD Melody A.M. Het is een geweldige chill CD, zeker mijn favoriete CD van het moment.

zeker ik ga vandaag even de cd kopen. verslavend die muziek :smiley:

ik heb onlangs een reclamespot gezien van AXE met die sexy geklede vrouwen en ik denk niet dat da liedje is van Röyksopp met elpe, tis da liedje met girls, weet iemand hoe da noemt?:bow:

Misschien heb je hier wat aan:
http://www.adformatie.nl/campagnes/index.html

Originally posted by edje_007
Sinds ik nu 3 dagen ziek ben ben ik haast een TV junk geworden. Maar als nog bedankt voor de reactie’s.

Sterkte toegewenst … hebbie een griepje?

Originally posted by Namoh
Sterkte toegewenst … hebbie een griepje?

Griep hebben en dan tv kijken?
Of zoals de topicstarter zei als een tv-junk?

kun jij tv volgen als je griep hebt?