Muziek van site rippen

Kijk ik heb paar vette sites gevonden waar ze muziek betanden bij afspelen maar ik wil die graag op mijn computer weet iemand miss een programmatje die dat kan rippen. (kijk maar op www.djnikolai.tk) die muziek bestanden wil ik bijv rippen

groetjes alvast bedankt :slight_smile: :bigsmile:

Hangt er vanaf wat voor soort bestanden het zijn.
Je zou in de broncode van de html pagina kunnen kijken en directe links opzoeken voor download. Een andere mogelijkheid is een soort capturing programma zoals Streambox VCR.

Maar de link werkt niet, dus ik kan zelf niet kijken:

This domain name DJNIKOLAI.TK is still available and you can register it now!

Sorry hij heet www.djnikolai.nl jaaa je kunt ze niet op die site downloaden miss kun jij zien hoe het moet

Het lijkt allemaal in Flash opgenomen te zijn.
Het is ofwel de flash downloaden en daar dingen mee doen die volgens mij niet toegestaan zijn, ofwel een programma als Totalrecorder gebruiken om het geluid te capturen (maar dan paktie alle geluiden die je door de speaker hoort, dus zorg dat er geen klikken van de muis of andere alerts (email) opkomen).

oke thnx man maar ik heb nog zon site werkt dat zelfde (www.dirkdejong.tk)
want ik wil eigelijk gewoon goed kwaliteit liedje op men computer krijgen want met opnemen lukt dat niet of wel

Please kan iemand mij helpen ik wil zo graag liedjes van sites afhalen
ben nu met streambox bezig maar is moeilijk kom ik niet echt uit.

Ik denk dat je met streambox in dit geval niet veel verder zult komen, Totalrecorder is de enige mogelijkheid ben ik bang (of een tool dat zijn hele webspace ript, inclusief alle subdirectories). De kwaliteit is dan iets minder, maar wellicht voldoende (CD Kwaliteit zal het nooit worden)

Je zou de maker ook kunnen vragen of je de bestandjes mag downloaden, dat is ook wel zo netjes (hij heeft zijn best gedaan om het rippen te voorkomen).

Tot slot, zoals in mijn signature staat vermeld, ik verleen geen support via email of PM, dit zou tegen het principe van het forum indruisen en andere mensen de mogelijkheid ontnemen om dezelfde informatie te gebruiken, aan te vullen of eventueel te corrigeren.

Jaaa dat is probleem , dat zijn remixen en die worden niet gestuurd. Maar weet iemand hoe ik hele website kan rippen want plaatjes is wel gelukt maar rest niet:(
ik hoop dat iemand hier oplossing voor heeft

Zelfde verhaal als vorige topic ik wil complete site rippen zodat ik audio bestanden er af kan halen.

groeten

Volgens mij kan dit vrij makkelijk… met een truukje :slight_smile:

Doe het volgende:

1. Bezoek de website met Internet exploder. Bekijk dan het flash filmpje. Het flash filmpje wordt op de achtergrond gedownload en op je harde schijf opgeslagen. Dit gebeurt in de “temporary internet files” map. Deze kun je normalerwijs in je Windows map vinden (vaak is dat C:\Windows). Kopieer het flash bestand (extensie is normalerwijs .swf) naar een andere locatie op je harde schijf.

2. Start een programma met audio recording mogelijkheden op. Heb je zo’n programma niet, dan kun je Audacity (http://audacity.sourgeforge.net) downloaden (gratis en legaal). Stel als recording device je wave output in (bij sommige kaarten heet dit stereo mix of what-u-hear etc). Speel nu je filmpje af en neem dit op.
    Let wel op: alle systeemgeluiden zullen nu opgenomen worden. Zorg dus dat er verder geen programmatuur actief is welke geluid maakt.

Een complete site rippen? Probeer daarvoor eens Teleport pro (http://www.tenmax.com/teleport/pro/home.htm).

Succes!

Jaa dankje man met audacity. maar het geluid is dan nier perfect. hoe maak ik geluid beter. en kun jij met teleport pro de bestanden van www.dirkdejong.tk af halen

groetjes

Is het geluid slechter dan van de Flash file? Heb je Audacity wel ingesteld op de correcte kwaliteit (bijv CD kwaliteit: 44,1 Khz 16 bit stereo)? Of gebruik je een slechte output (11KHz WAV oid)?

Hoe het met die website zit? Geen idee, ik heb geen Teleport geinstalleerd. Ik zal vanavond eens kijken of ik een gaatje vind dan kan ik eens voor je zoeken. Je zou trouwens ook eens het programma Mass Downloader kunnen proberen.

OKé super ik hoor nog wel van je…<
laters ik probeer dat andere nog even wat je zie

Ik krijg het met mass downloader ook niet voor elkaar. Ik weet ook niet echt hoe het in elkaar steekt maar ik heb gedaan wat ik kon. Misschien kun jij er iets van maken.

greets,

Ik zal strakjes eventjes voor je kijken. De kans is echter groot dat de website (of beter: de webserver) hier gewoon tegen beveiligd is… dan kun je enkel met illegale middelen dit karweitje klaren en daar ga ik dus verder niet op in :wink:

(tenzij je zin hebt om handmatig dusdanig veel werk te doen… maar dat zal niet het geval zijn)

Neee als het allemaal zo veel werkt kost. dan laat maar zitten. Maar harstikke bedankt.