Mustek 1200 CU+windows xp

vbimport

Hoi,

Ik heb pas geleden een computer met een mustek 1200 cu scanner gekocht en draai nu Windows xp corp. final. In een tijdschrift las ik dat windows 2000 drivers identiek zijn aan drivers voor win xp. Nu had ik vrolijk mijn scanner uitgepakt en willen installeren. Ik kreeg de volgende melding: “Setup only for windows 2000”. Heeft iemand de zelfde scanner en windows XP, en heeft diegene hem wel aan de praat? Alle tips zijn welkom op het volgende mailadres: Frantz_joseph@hotmail.com.

Bij voorbaad dank,

Simon de Waal

p.s. pm mag ook

Ik heb in een of ander forum gelezen dat de NT4.0 drivers wel voor de 1200 CU zouden moeten werken. Dit schijnt wel vaker het geval te zijn. Je kunt het in ieder geval uitproberen.

Originally posted by Screwdriver
Ik heb in een of ander forum gelezen dat de NT4.0 drivers wel voor de 1200 CU zouden moeten werken. Dit schijnt wel vaker het geval te zijn. Je kunt het in ieder geval uitproberen.

Opzich is dat vrij vreemd aangezien veel NT drivers in 2k NIET draaien… maarja als het werkt zou ik het graag weten. Laat het in ieder geval even weten!

ps ik move dit ff naar het goeie forum!

Hallo,

Mijn Mustek 1200CU is dankzij een mailtje van Mustek tot leven gekomen. De productName van win xp gewoon in het register wijzigen in win 2000 en daarna de drivers installeren. Vervolgens wijzigingen ongedaan maken.

Toch bedant voor de moeite.