Music piracy?

vbimport

Hi

(getuige de main page zijn er wel mensen bij CD-Freaks die hier verstand van hebben :wink:)

ok, ikke moet werkstukje maken over music piracy (altijd fijn natuurlijk :stuck_out_tongue: )

weet ook wel dat daar volop veel artikelen over te vinden zijn (volop 'google makkelijk' ook)

maar aangezien ik dan door de bomen het bos niet meer zie en er hier zoveel 'expertise' actief is...

dacht ik...let's ask you: goede, ENGELSTALIGE, artikelen die de volgende punten omvatten:

• Introduction and figures on music piracy

• Ways to protect audio-cd's

• Ways to stop file-sharing (online piracy)

• conclusion (antwoord op de vraag: 'hoe zal de toekomst eruit zien omtrent music piracy, heeft beveiliging toekomst? that sort of sh*t)

thnkz a million in advance (and remember: engelstalig :wink:)

ONE

Ik zou zeggen, post het in een Engelstalig forum…

www.bsa.org
Ik zou daar eens beginnen als ik jou was.

Als je legal sies moet hebben dan heb ik nog wel wat links voor je, maar voor die vragen die je hierboven omschrijft zo niet een-twee-drie.

- Introduction and figures on music piracy
www.bsa.nl

- Ways to protect audio-cd’s
Heel veel, maar allemaal zinloos! -> www.elby.de

- Ways to stop file-sharing (online piracy)
None

- conclusion (antwoord op de vraag: 'hoe zal de toekomst eruit zien omtrent music piracy, heeft beveiliging toekomst? that sort of sh*t)
beveiliging heeft geen toekomst alles zal eens gekraakt worden.
Music piracy zal in de toekomst alleen maar erger worden!

Sorcerer, ik denk dat dit werkstuk wel wat meer tekst moet bevatten! :stuck_out_tongue:

helaas wel ja :mad:

maar thanks voor al jullie links, heb er naast ‘google’ wel wat aan gehad…(but keep 'em coming though!)

ONE

Ik denk dat je even door het archief van de nieuw site moet spitten er is genoeg terug tevinden of muziek piraterij,verspreiding,beveiligin…

Originally posted by Wookie
Sorcerer, ik denk dat dit werkstuk wel wat meer tekst moet bevatten! :stuck_out_tongue:

Waarschijnlijk wel ja! Maar dit is wel bijzonder effectief! :stuck_out_tongue:

www.riaa.org
www.ifpi.org

ik moet een eindwerk maken over copyright schending en piracy enzo

die sites zijn wel nuttig voor een keer :stuck_out_tongue: