Multisessie of niet?

ik sta op het punt om een cd te branden, een CDR met enkele files die ik dan thuis kan gebruiken. Ik wil de CD openlaten om er later nog dingen aan bij te voegen (steeds kleine files of directories)
Schrijf ik nu met multisessie of niet? Ik weet dat als ik DAO schrijf ik er later niets meer bij kan voegen, maar zet ik de instellingen op multisessie of zet ik het op ‘geen multisessie’ en kies ik TAO ?
dankjewel voor antwoorden!

Multisessie is idd nodig om de CD open te laten. Je schrijft dan automatisch in TAO.

waar ik verward om ben, is dat als ik in Nero ‘geen multisessie’ aanduid en dan naar branden ga, ik toch nog kan kiezen tussen TAO of DAO.
En wat ik me afvraag is of ik in mijn geval het beste begin met een multisessie, en later ‘verderga met multisessie’ of gewoon ‘geen multisessie’ begin en TAO kies.
(waw! snelle reply! :slight_smile: )

Is er iemand die dat weet?

Je kunt een single session CD ook in TAO schrijven…

Voor normale data heeft dat doorgaans weinig gevolgen, maar bij bijv Audio CD’s kan het nadelig zijn. Voor andere CDs kan dit weer een must zijn…

dus, dan leid ik eruit af dat het in dit geval het beste is gewoon multisessie te kiezen…
dankjewel

Originally posted by Veerle
Is er iemand die dat weet?

Een beetje geduld is een zeer schone zaak…

Ennuh… schrijf alleen multi session indien je later wilt toevoegen, anders altijd DAO in mode 1.

:smiley: ik was eigenlijk niet zeker of het laatste wel was overgekomen als een vraag. (wou niet ongeduldig lijken, ben zeer dankbaar voor de snelle reactie!!!)

Ik wil zeker wat toevoegen, maar ik vroeg me enkel af of het een verschil gaf of ik multi-sessie nam of niet, in het geval je er wat bij wilt voegen de volgende keer.

bedankt voor de reactie!!

:smiley: ik was eigenlijk niet zeker of het laatste wel was overgekomen als een vraag. (wou niet ongeduldig lijken, ben zeer dankbaar voor de snelle reactie!!!)

[b]Originally posted by Veerle En wat ik me afvraag[/B]

Ben ik nou zo cynisch:confused: :wink:

(waw! snelle reply! :slight_smile: )

Voor vrouwen doen bepaalde admins wel wat meer moeite :wink: