Multipro-Generator voor Alladvantage!

vbimport

Ik heb van iemand de nieuwe fake referral generator : Multipro gekregen en ik heb men eerste probleem al weg gekregen ik moest een stomme DLL file op men regsvr32.exe slepen en dan werd het geregistreerd maar dat is het probleem nie meer
het programma ziet er goed uit en de refs worden wel correct aangemaakt en ook zeer snel maar ik krijg de fake refs ID’s niet in men SoA lijst!!!normaal moeten die accounts in de SoA terecht komen!maar dat doen ze niet
ik heb ik het domain men server en men IP adres al ne keer geprobeert maar da werkte dus voor geen beiden!Wat doe ik mis?
werkt het soms bij iemand anders?

Kan je me misschien ook het proggie sturen en ik kan dan wel ff kijken. De generator in SoA werkt namelijk niet meer en aagen nu door de aanpassing van de AA site ook niet.

TeK

OK

nieuwste versie multipro 1.3 is uit …

te downloaden op irc.dal.net channel #multipro . Kijk bij binnen gaan wat je moet doen om het te downen. Er staan ook een paar files om errors te fixen.

greetz

Euh mmhhhh
bij mij werkt da dus totaal nie he!!!
ik open men soa3 dan generate dan enkel men paswoord veranderen dan open ik multipro
dan vul ik men ID in en een paswoord voor de fake ref,dan in het domain vul ik men ip adres in en druk generate en de fake ID’s komen niet in men SoA te staan!!!
en in soa staat ook men correct ip adres!!!
werkt da bij u vipken???

AAfake werkt ook nie meer dus ik moet alles manueel doen!!!
enkel de email adressen kan ik generaten met the AAgen bij joymail.

nope, da werkt bij mij ook nie …

ga van middag es proberen om die ip in te vullen die mIRC laat zien. mIRC laat nl. buiten die getallekes van uwen ip ook nog een dns zien. Ik ga es proberen of dat em het daarmee wel wilt doen …

greetz