Multipro 1.3 werkt dat bij iemand?

vbimport

Vermits aa z’n layout een beetje heeft aangepast moest er een nieuwe Generator komen, deze noemt nu multipro, het programma werkt wel, er wordt ook generate, maar daar bnlijft het ook bij, er verschijnt niks in m’n SOA venster hoe komt dat?

Gewoon ff zelf invoeren… Je moet er wel wat voor doen he.

ja ja, maar normaal gezien moet da wel gaan met dit proggie. Alleszins de makers gaan hier prat op … maar bij mij lukt het ook niet

PS : Bierspier ik had gisteren weer last met die f***ing ISDN verbinding. Ik denk dat da spel een van dees dagen buiten vliegt.

greetz

Terwijl het bij de emulators al soa is wat de klok slaat, woedt er bij de generators toch een wedloop …

Maw aagen 2.2 is uit en hij is dus ook aangepast aan de nieuwe layout van de aa sign up page. Of hij werkt weet ik nog niet, maar ik ga hem es testen …

Ook uit soa 3.2 met nieuwe layout en duidelijk errors … wrong password betekent nu ook echt wrong password. Andere : server down, server to busy, …

Als ge die wilt, mail me … Maar ik stuur niks naar hotmail accounts omdat die geen files groter dan 1,5 MB aanvaarden, dus enkel deftige mailboxen pls.

greetz

kan iemand mij ff de nieuwste SoA sturen
en de nieuwe aagen en die troep!!!

THANX
cdfreak@x-stream.nl

aagen 2.2 + upgrade download het zelf maar: http://aagen.da.ru/
Grtz

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by cdfreak:
[b]kan iemand mij ff de nieuwste SoA sturen
en de nieuwe aagen en die troep!!!

THANX
cdfreak@x-stream.nl[/b]<HR></BLOCKQUOTE>
Check je mail voor SOA 3.2 en zend het zelf door naar de volgende die het vraagt.

[17:58] -irc.isdnet.fr- *** Your host is irc.isdnet.fr, running version 2.8/hybrid-5.3p7

die server ofzow

EFnet

#trix

!cheats

Accept

cd emulators

get soa-v32.zip

Accept

bye

close mIRC

soa installe

done

Fantastisch

eindelijk lukt het me om AA-ID’s direkt in soa te ontvangen als ik fake accounts genereer met aagen 2.2

En hoe deed ik het, quite simple : gewoon de IP gebruikt die in mIRC wordt getoond.

1. maak verbinding met internet (open geen enkel ander programma)
  2. open soa
  3. klik op generate (in soa)
  4. vul een paswoord in en vul de ref ID (probeer eerst met een fake account) in
  5. laat soa zo staan en open aagen 2.2
  6. stel in op multiple en geef het aantal in (begin met 2 of 3 om te testen)
  7. vul dezelfde ref ID en paswoord in
  8. waar nu sub.domain.com staat vul je het IP-adres in dat in mIRC wordt vermeld
  9. druk op generate en je zou de ID’s direkt in soa moeten zien verschijnen

suc6

uhm in aagen22 zit er ook een export functie nochtans hoor voor soa.dat files en import enzow