Multifunctions Lexmark of HP

Ik twijfel tussen de lexmark 5150 en de GP psc 1110.
iemand ervaringen met deze all-one’s ?

je bedoelt de HP neem ik aan? Ik heb er niet persoonlijk ervaring mee maar als ik mijn mening mag geven zou ik de HP nemen. Waarom? Kijkmaar bij zowat alle grote bedrijven wat voor printers ze hebben oa. En persoonlijk vind ik De Lexmarks ook nog eens erg luidruchtig. Misschien heb je niet erg veel aanmijn commentaar maar misschien ook wel.

mzzl Dunedain

lexmark heb ik nooit gehad.

ik denk dat je moet kijken naar wat je er mee wilt doen.

als je er niet te veel me print enz, maakt het niet uit.
is dat well de bedoeling dan moet je kijken naar de inktpatronen

die van Hp zijn ( wat er zo door de orders gaat in de TD )
best duur. en een ding wat hp ook heeftis dat er meer tech. in de patroon zit. je kunt deze geloof ik niet zomaar bij vullen.

en een ander nadeel bij hp is de software . . .dat kost ons heel wat telefoon uren.
die is verre van geweldig. maar als het eenmaal werkt dan gaat het ook heel eenvoudig.

hoe deze dingen bij lexmark zijn weet ik zo niet.

ik zou deze nakijken, en kijken hoe ver de support gaat.

dus effe checke :bigsmile:

misschien weten andere iest van lexmark;)

well, good luck

see yah . . . .:stuck_out_tongue:

Heey Drip,

Je hebt gelijk wat de kosten betreft van HP maar ik heb ondervonden dat Reprint.nl een heel goed en beter betaalbaar alternatief bied. Scheelt letterlijk de helft. Bij mij dan

mzzl Dunedain

Er zijn drie soorten mensen: zij die kunnen tellen en zij die dat niet kunnen.

sorry dat ik het moet zeggen maar gebruik AUB SPV ect. . .

Geen reprint patronen, de TD staat af en toe tot het dak met printers die kapot of niet goed werken omdat er van die dingen in zitten. als we dan de originele er inzetten doe het ding het priema. :bigsmile: ( helaas )

je kunt het proberen maar dat is wat ik er van zie, nu moet ik wel zeggen dat je op de TD meestal niet de goede dingen van een product te weten krijgt, het gebeurt wel maar zelden.

zoals ik zei je kunt het proberen, je kunt ook proberen op een computer beurs van die refills te halen. je kent het wel die flessen met inkt waar zo een spuit bij zit, alleen moet je goed nazragen of dat werkt want in de nieuwe patronen van hp zit heel wat elektronica, meer dan in de printer zelf. deze houd ook bij wanneer de patroon leeg is en doet men dan soort van blokeren zodat je hem niet kan hervullen, er zijn wel her programmerings dingetjes hier voor maar ik weet niet of ze werken en hoe . . .:bigsmile:

gewoon nog eens verdervragen, en een keer proberen kan best :bigsmile:

ik weet niet hoe het bij anderen zit met reprint maar ik hoor er weinig goeds over . . . :stuck_out_tongue:

well, good luck

see yah . . . .:cool:

Tjah ik moet zeggen dat ik er goede ervaringen meej heb. Mijn vriendin is grafisch ontwerpster met eigen bedrijfje en uiteraard om de kosten te drukken gewoon Reprint eens geprobeert. En het is niet slecht bevallen moet ik zeggen. Evanals de tonercartridge voor de hp laserjet. werkt ook naar behoren. Maar goed als er iemand mindere ervaringen met Reprint heeft kan dat uiteraard ook en ik ben de laatste die zegt dat het niet zo is. Ik zeg alleen dat het mij goed bevallen is. En idd ben ik het met je eens dat zelf aanklooien met navulbussen ook niet je van het is.

mzzl Dunedain

Vliegen is jezelf op de grond werpen en missen.