MULTI--> SINGLE-boot!

vbimport

Ik heb op het moment, win98SE draaien + WinY2kprof…en wat ik eigenlijk wil is win98 deraf gooien, en winy2k als enige laten draaien. Hoe kan ik dit zonder gezeik doen.

win98 + winy2k draaien op primaire masterschijf. resp. c en d

Je wilt neem ik aan 2K op C: laten draaien of nie!?
Kom je dan nie in de problemen met alle snelkoppelingen als je zomaar dat OS naar C: kopieert?!
Van dat dualboot gebeuren kom je wel af, dat is het niet. Van 98 ook wel. Maar 2K op C: zetten terwijl ie eerst op D: stond… tja, denk dat als je alles goed wilt laten draaien dat je dan óf moet draaien vanaf D: óf alles opnieuw erop en dan 2K op C:! :stuck_out_tongue:

Als je partietiemagic gebruikt zegt die van zelf dat hij de driveletters moet fixin.Heb dat al een paar keer gedaan en werkt 100%
Greetings

ok dan! dat wilde ik horen…:stuck_out_tongue:

Originally posted by Night Hawk
Als je partietiemagic gebruikt zegt die van zelf dat hij de driveletters moet fixin.Heb dat al een paar keer gedaan en werkt 100%
Greetings

Past ie dan gewoon alle links binnen het OS aan dan?!

Originally posted by Wookie

Past ie dan gewoon alle links binnen het OS aan dan?!

waarschijnlijk zijn het stiekum geen absolute links misschien??? :eek:

DriveMapper utility -Easily move applications between partitions and automatically update the drive-letter references after partitioning. Als je hem instaleerd zie het vanzelf.
Zie voor meer informatie http://www.powerquest.com/partitionmagicpro/

aha maar dat zit dus al automatisch bij PartionMagic 6 ofniet?

enne…van waaruit moet ik partition magic draaien? win98 die ik weg wil hebben…of win2000 die ik naar de c wil verhuizen?

Je moet pqmagic 6.0 hebben daar zit alles in.
Het makelijkste lijkt me onder 2000 en op het moment dat ie klaar is vraagt hij moet ik je driveletters veranderen en dan ja klikken. Greetings Night Hawk:cool:

Thx, maar ik zie geen bijlage…:confused:

Sorry zie foto

:confused:

zoals eerder al gezegd is pqmagic gaat heel vlotjes trouwens, zolang je maar oppast je kan al je data ermee upf*cken

Sorry zie foto

Je link wijst naar een plekkie op je HD… nie plekkie online! :wink:

Ik vat hem.:eek:

hehehe…ik weet niet wat er op dat plaatje te zien is, maar als het gewoon een screenshot van partitionmagic is hoeft het nie hoor…denk dat ik er nu wel uitkom…thx! :slight_smile: