Muli-pc adsl modem aktie gratis bij xs4all

Hallo mensen,

Ik vraag even om jullie mening: ik heb me 7 dec. jongstleden opgegeven bij xs4all voor een basis abonnement. (breedband) Omdat xs4all stunt met een gratis adsl modem (een gewone ethernet modem en een multi-pc modem) heb ik uiteraard gekozen voor een multi-pc modem. Wat schept mijn verbazing toen ik het paket thuis via de postbode in ontvanst had genomen en de inhoud bekeek van het pakket: er zat dus een gewone modem in… Hierop heb ik de KPN moeten bellen want de order stuurt XS4ALL door naar de KPN … Toen ik aangaf en heb aangegeven bij mijn aanmelding dat ik een muli-pc modem wenste binnen te krijgen werd mij verteld dat me dit 30 euro extra kostte!!! Hoezo? Ze zeiden dat dit het verschil was van deze 2 modems… Ze werden toch alletwee gratis geleverd? Er staat duidelijk op hun site dat een gewone of een multi-pc modem 0,- euro extra kostte zie hier de link:

Ik begrijp er dan ook niks meer van en wil dit verschil ook niet betalen omdat mij dan verkeerde dingen worden voorgeschoteld of ik word belazerd door de KPN zonder dat XS4ALL hiervan weet… Wat is jullie mening hierin? Heb ik gelijk of zie ik het bekende addertje niet onder het gras? En moet ik aktie ondernemen?

Alvast bedankt voor jullie reakties!

Hai,

Ik heb het gelezen en idd je zou het multi pc modem er gratis bij moeten krijgen. Behalve als je een USB versie hebt!!! Wat ze al zeiden je moet wel de €74,95 betalen maar dat zijn de aansluitkosten. Naar mijn mening zou je gewoon het multi pc modem moeten krijgen voor €0,- . Ik zou even actie ondernemen en XS4All hiervan op de hoogte brengen dan wel je klacht daar neerleggen.

mzzl Dunedaïn

Ik begrijp er dan ook niks meer van en wil dit verschil ook niet betalen omdat mij dan verkeerde dingen worden voorgeschoteld of ik word belazerd door de KPN zonder dat XS4ALL hiervan weet… Wat is jullie mening hierin?

Ik heb het flauwe vermoeden dat KPN je gewoon het verkeerde pakket opgestuurd heeft. Even bellen met XS4ALL lijkt me voldoende. Iets bij KPN gedaan krijgen kan jaren duren is mijn ervaring.

Ok even een reaktie van mijn kant… Heb vandaag mijn mail doorgenomen want ik vond dat ik eerst XS4ALL in moest lichten die hebben waarschijnlijk de order geplaatst bij de KPN voor mijn “normale” Multi-pc ADSL modem en zeker niet de duurdere usb modem… Inmiddels heb ik een reaktie gekregen maar moest nog even mijn loginname terugmailen alvorens ze met mijn klacht aan de gang gaan… Dit heb ik inmiddels gedaan en hoop dat ze spoedig reageren want “meneer” KPN schrijft dus wel weer die extra 30 euro van mijn bankrekening en zie dat maar weer terug te krijgen. Ik denk dat XS4ALL hiervan niets weet en dat de KPN hier een slaatje uit wil slaan bij de nietsvermoedende klanten maar mij pakken ze niet. Morgen bel ik gewoon ook nog eens naar de KPN voor hun reaktie alleen krijg ik weer zo’n tuttebel die weer van niets weet en alleen maar checklijsten af kan werken zo ook de heren die ik voor de telefoon kan gaan krijgen…

Dit wordt vervolgd en zal me hier sterk voor maken! Ik denk echt dat XS4ALL hier niets aan kan doen en dat de KPN de kluit belazerd ik zie dit XS4ALL niet express doen namelijk!!!

See you later,

Greetings from here,

H.