Muis zonder balletje

vbimport

Iemand ervaring met de microsoft MS IntelliMouse Explorer with intellieye.
Ik wil graag weten of hij f119,- wel waarmaakt.

Greetz,

Melch

Die heb ik ook, ben er zeer tevreden over.

• Vreet geen troep, stof, dooie huidcellen e.d. meer
  • Stoer rood lampie
  • Ligt lekker in de hand
  • Zeer snel en accuraat
  • Slaat soms een beetje door tijdens het gamen van Quake of UT, draai je in 1 keer 360 graden in het rond en kijk je strak naar boven of beneden

Ik heb er geen spijt van

Goede middag,

Ik heb sinds kort een optical mouse 4D hij heeft 5 knoppen en werkt perfect.
Ik heb er Æ’ 70,00 voor betaald.
Geen gezeur meer met het vuil worden geen storingen.
Mij bevalt hij uitstekend.

Gr Tropiesvisje :slight_smile:

In principe is dat een goede en aangename muis om mee te werken. Persoonlijk heb ik indertijd een draadloze muis van Logitech aangeschaft omdat mijn moederbord niet goed om kon gaan met USB.

Ik heb em zelf ook (toen die net uit was en nog 150 piek kostte).
Het enige vervelende is als je heel snel de muis beweegt dan blijft de cursor op nagenoeg dezelfde plek hangen, maar verder is het een toppie muis:
5 knoppen waarvan je er enkele zelf kunt ‘programmeren’ (functies aan kunt toewijzen)
Optisch dus geen gezeur meer met vuil
ergonomisch gevormd en ligt lekker in de hand
Hij is nauwkeurig (hoge resolutie)

En het rode lampje is wel aardig als je in een helemaal donkere kamer zit, anders zie je het niet echt :wink:

Of hij zijn geld waard is dat is aan jou, maar ik heb er zelf absoluut geen spijt van.

yeah die mouse rox :slight_smile:

soms flipt ie wel es enzo lol =)

dat ie opeens controle wilt overnemen en enkel nog maar schuin naarboven blijft gaan :wink:

keertje kabel uittrekken en terug insteken en prob is over, vaag ding :slight_smile:

Een vriend van me heeft hem gehad maar weg gedaan. Als je tijdens het opstarten de muis bewoog ging de PC spontaan herstarten… vaag maar waar. Ook bleef die vaak hangen. Hij is nu weer opgestapt op een trouwe muis met bal een draad. Die heb ik ook. 40 gulden en prima ding…

Zo zie je maar weer dat geen een computer het zelfde is.
Net zoals Windows ME die werkt ook bij iedereen anders.
Ik heb geen problemen met mijn deze 4D optical mouse.
Moet er wel bij vermelden dat het geen USB aansluiting is.
Ik kan hem zo snel als ik wil heen en weer bewegen, hij geeft geen storing gelukkig
en dat voor 70 piek

Grz tropiesvisje :smiley:

Originally posted by Da_Taxman
Het enige vervelende is als je heel snel de muis beweegt dan blijft de cursor op nagenoeg dezelfde plek hangen!

Had ik ook met m’n Logitech Cordless Mouseman Wheel, een software update deed wonderen! :stuck_out_tongue:

Hij roxxxx :smiley:

Geen problemen whatsoever hier… Gewoon erg relaxd en nauwkeurig.

Heb hem gekocht en ben zeer tevreden.

als ie nu nog draadloos was, dan had ik hem ook gekocht, gebruik immers logitech muis zonder kabel, vind ik ook best goed :smiley:

ik heb toevallig gisteren mijn muis overclocked… Is best wel grappig… Veel beter gamen nu…

Ik kan jullie GEEN draadloze muis aanraden die dingen zijn echt KUT, ik heb de allerbeste logitech geprobeerd en kwam niet met mijn framerate boven de 100, echt waardeloos. Ik ben weer terug met mijn muis met balletje ook van logitech met een framerate van 225 nadat ik hem overclocked had…

De muizen die volgens mij het beste zijn zijn die van RAZOR… Deze zijn zo goed dat als je ze heel snel over het beeld beweegd je ook echt de muis heen en weer ziet gaan dus niet dat je 4 muizen op je beeld krijgt…!!!