Muis problemen

vbimport

Ik weet niet of ik hier helemaal goed zit maar stel even toch de vraag.

Sinds Donderdag gaat mijn muis nog al eens op tilt.
Heb tussendoor even me pc geherinstalleerd dus ik dacht zo lost zichzelf wel op, maar hellaas.

even het probleem beschrijven.
De muis gaat op tilt, dit houdt in dat de pointer (pijltje of ander enge dingen) zelf over het beeld wandeld, voornamelijk in rechtelijn van boven naar beneden(vv).
Ge snapt dit is best lastig.
Even de bal er uit of een klap er op wil nog wel helpen, heb de muis open gehad maar geen losse onderdelen gevonden.
Misschien vreemd maar zou het door de warmte kunnen komen, het is bij mij boven de 30.

Graag hoor ik tips
(de muis in de vriezer leggen lijkt me niet verstandig(voordat iemand dat zegt))

Groet

The Observer

ps. technishe info, is logitech muis met zo een groen tulpke er aan(ben even de naam kwijt)

tsja, ook zo’n ding gaat op een gegeven moment kapot!

gewoon een nieuwe kopen lijkt me verstandig!

Originally posted by Murphy23x
[B]tsja, ook zo’n ding gaat op een gegeven moment kapot!

gewoon een nieuwe kopen lijkt me verstandig!
[/B]

2 jaar vind ik wel snel me andere logitech die doet nu al 5 jaar mee zonder problemen

The Observer

Probeer es met een muis van een andere pc (die het nog wel goed doet). en sluit je muis aan op die pc. En probeer anders dit spelletje ff hehehe

Mijn muizen gaan nooit langer dan 6 maanden mee…:slight_smile:

Kijk eens of je een of ander programma hebt geïnstalleerd die de refreshrate van je muis verhoogt. Ik had ook zoiets en dat ging goeie problemen geven na een tijdje. De muis ging ook een eigen leventje leiden.

Zou het een draadloze muis zijn, dan moet je gewoon de batterijen vernieuwen.

Originally posted by R0bby
[B]Mijn muizen gaan nooit langer dan 6 maanden mee…:slight_smile:

Kijk eens of je een of ander programma hebt geïnstalleerd die de refreshrate van je muis verhoogt. Ik had ook zoiets en dat ging goeie problemen geven na een tijdje. De muis ging ook een eigen leventje leiden.

Zou het een draadloze muis zijn, dan moet je gewoon de batterijen vernieuwen. [/B]

Muis is met snoertje vast aan pc, doe ik hem los doet die niks meer :stuck_out_tongue:

Op een andere pc (stom stom stom) dat ik daar nu even niet zelf aan denk, dat is nu net een tip die ik zocht(serieus gesproken)

Eeen of ander prog geinstalleerd, euh, heb net de hele pc over nieuw geinst. en euh staat een beetje weinig op.

Thx for the tip

The Observer

Originally posted by Totibbs
Probeer es met een muis van een andere pc (die het nog wel goed doet). en sluit je muis aan op die pc. En probeer anders dit spelletje ff hehehe

:stuck_out_tongue: :slight_smile: :stuck_out_tongue: :wink: :slight_smile: :stuck_out_tongue:

Cool.

thx for the tip

The Observer