MSOffice 2000 NL ...?

vbimport

Beste mensen,

Ik gebruik op dit moment MSOfiice 2000NL maar als ik de Office 2000 SR-1 wil gaan updaten , krijg ik altijd een fout melding met de tekst ERROR code 218 en ik moet contact op nemen met de dealer enz. . Kunnen jullie me helpen met deze probleem ??? Alvast bedankt.

Met vriendelijk groeten.

mmmmmm kheb al vaker van die freaky probs gezien :slight_smile:
euhhh het is gene zever wat ik u nu ga vertellen maar :
als je gaat formateren gaat het misschien lukken
ik heb nogal van die stomme foutmeldingen gezien dat hij iets niet kan installeren dan doe je toevallig een weekje later een format en je installeerd opnieuw en het werkt ineens terug.Je moet hier nu niet voor gaan formateren he :slight_smile: want zou wel eens kunnen dat het toevallig nog niet werkt:D maar euhhhhhhh …
dat zijn van die error meldingskes waar eigenlijk niemand aan uitkan hoor , die mannen van MS snappen dat zelf niet eens die error (waarschijnlijk ) dat zijn volgens mij van die BIG BUGS die je soms kan hebben en waar je steeds met opgescheept zit en weinig aan te doen is
dat is men idee der over

Ik heb dat probleem ook gehad,…en dat was echt irritant :frowning:

Het enigste wat je dus kan doen,…is wat ken08 al zei …formateren :frowning:

Ik zie geen andere oplossing …

Voordat je gaat formatteren:
Deinstalleer eerst eens je Office 2000 VOLLEDIG en installeer die opnieuw. Heel vaak gaat de update er dan wel overheen.
Wat ook wel lukken wil is deinstalleren en daarna gewoon de SR-1 installeren en als die dan zegt dat je geen geinstalleerde versie hebt hem gewoon even laten kijken naar je CD-speler met daarin je ‘originele’ Office2000 CD.
Suk6

Gewoon geen SP1 installeren? Of heb je die echt ergens nodig voor?

Ik heb al 10 tallen keren geprobeerd die sp1 of sp1a te installeren…

zelfs na een format of na volledig deinstalleren en zelfs als ik wat combinaties van updates op voorhand te installeren lukt het nog niet…

Hij zegt altijd dat bepaalde bestanden niet zijn zoals sp1(a) ze verwacht te zijn…

ik heb een kopie van de volledige versie van office 2000 nl en heb het ondertussen al opgegeven, maar als iemand nog goede tips heeft zou ik ze wel graag horen…

Bedankt allemaal . Ik heb alles gedaan wat jullie me vertellen maar het wil niet lukken. Ik geef het op .

nogmaals hartelijk bedank voor alles.