Msn werkt niet

hoi,

msn werkt niet. ik zal proberen zoveel mogelijk info te geven maar ik ben een beetje uit mijn eigen ideen en die van andere forums geraakt.
goed dit probleem heb ik nu al enkele maanden.
ik heb msn een geupdate naar de toendertijd nieuwste ik dacht 8.0
dat ging een maand goed en daarna kon ik opeens niet aanmelden.
ik dacht dat dit een fout in de instalatie ofzo was dus heb msn opnieuw geinstaleerd, dat hielp niet.
ik had geen virussen want en verder doet mijn firewall ook niet moeilijk (al uitgezet, en alles ook gelallowd)
het volgende gebeurt.
ik start msn op.
vul mijn naam en paswoord in, druk op aanmelden.
en dan gebeurt er niets… geen foutmelding… geen opstarten… het icoontje beweegt niet eens.
je ziet de button van aanmelden wel ingedrukt worden, en hij doet ook iets want als ik wachtwoord onthouden aanvink kleurt mijn wachtwoord grijs…
maar verder gebeurt er niets.
ik heb nu al enkele keren alles wat met msn te maken heeft van mijn pc verwijdert, zelfs in de regrestry. maar ook dat heeft tot nu toe geen effect gehad.

bij voorbaat dank.

Het enige wat ik hierbij kan bedenken, is dat jouw paswoord/account misschien gelocked is. Ik weet niet precies hoe het tegenwoordig geregeld wordt, maar vroeger was het zo dat een hotmail account automatisch werd gelocked indien je meer dan 30 dagen (een maand dus) je mailbox niet opendeed. Indien je dus een msn/hotmail account hebt die je enkel gebruikt voor msn en niet voor hotmail mailbox, dan zou het kunnen dat deze dus na een maand gelocked werd en je bijgevolg niet meer met die account op msn kan.
Check anders eens even via www.hotmail.com of je nog kan aanmelden op je hotmail e-mail.
Je zegt dat het een maand goed ging, vandaar dat dit me te binnen schoot.

Veel succes

nee ik heb planet dus dat was het niet.
msn 8.0 werkte ongeveer een maand goed.
daarvoor had ik de hele tijd 6.2
ik gebruik nu msn vervanger (dmsn) maar die is erg vervelend vind ik

Heb je de key HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger als eens helemaal weg gehaald en daarna messenger opnieuw geinstalleerd?

Wat dacht je van de nieuwe live messenger installeren? Of de windows messenger (her) installeren?

mzzl Dúnedain